Bkno6672892
Andre møte med forumet
Ble gravid etter å ha vært sammen i 6 mnd ca, og barnefaren er heldigvis veldig glad. <3 Men jeg ble litt overrasket over hvor skeptiske noen i familien var da vi delte det. Vi har ganske ryddige forhold rundt oss økonomisk, og er begge over 30 år, så jeg ble faktisk litt lei meg for at jeg ikke fikk den samme gledes reaksjonen som søsknene mine har fått når de ventet barn. Regner med det har å gjøre med at vi har vært sammen såpass kort, men vi bor tross alt sammen. Flere som har opplevd dette?
Så at bloggeren av Pappahjerte skrev at uplanlagte barn nesten behandles litt annenrangs enn de som er planlagt. Forstod ikke hva han mente da jeg leste det, men skjønner det litt nå faktisk. Ikke alle som oppfører seg sånn da, også får vi bare håpe på at det går over når barnet er født, eller før..
Så at bloggeren av Pappahjerte skrev at uplanlagte barn nesten behandles litt annenrangs enn de som er planlagt. Forstod ikke hva han mente da jeg leste det, men skjønner det litt nå faktisk. Ikke alle som oppfører seg sånn da, også får vi bare håpe på at det går over når barnet er født, eller før..