Familien "Frisk og Rask!"

@mandasMamma

Glad i forumet
Som de fleste sikkert har fått med seg var jeg på sykehuset forrige fredag,
og på legevakten nå på lørdag.

Når jeg kom hjem fra jobb i dag måtte jeg kjøre sambo på legevakta.
Han klarte ikke å stå her og hadde kjempe store problemer med å puste.
De synes det hørtes ut som ene lungen var punktert,
så han ble henta der med ambulanse.
Han hadde 39 i feber, oksygenet i blodet var bare 86% av det som skal være.
Å de pratet om å operere.
Men det viste seg på røngten (sånn det skrives...???) at han hadde veldig kraftig lungebetennelse.
Han var til og fra bevisstehet pga store smerter, og de visste jo hva det var, så da dro jeg hjem.

Huff.... syns alt blir ekstra ille nå som jeg er så hormonell også.
Kan ikke si at jeg husker at det var så fælt når han hadde hjerneslag en gang.
Alle inntrykk blir liksom så mye sterkere + at jeg er super avhengig av han om dagen.
Helst ligge i armkroken 24 timer i døynet.
Sikkert fått det siden han ble smitta av hosten og influensaen min også.......

Uff da, det er ikke godt med lungebetennelse! Jeg hadde det sist jeg var gravid, og det var IKKE deilig! Gi han en stor godbedringsklem da!

huff hørtes ikke godt ut! Håper han blir fort frisk

Uff skikkelig trist. Stor trøsteklem til dere begge.

ORIGINAL: bondekone

blir mye på deg. Sender en trøste klem

Signerer denne!

Begynner å renne over litt ja.
Huff... tar fort til tårene i dag.
Er vel litt sliten ikke helt frisk selv ennå, også savner jeg kjærsten min kjempe masse.
Jeg er ikke så skremt nå som jeg har fått tenkt litt over det.
Pleier egentlig ikke å bli sånn hysterisk, men var det når jeg kom til han på sykehuset i dag.
Han må bli en stund til. Den venstre lungen er helt innsnevret så han har problemer med å stå, og klarer ikke å få nok luft selv ennå. Men han føler hvertfall at det fæle trykket på lungene som gjorde så vondt er borte.
Håper litt på å få han hjem i morgen ettermiddag.
Men det er bedre for han å være på sykehuset å få oksygen tilførsel enn å slite med å puste her hjemme.
Han ble litt sånn kvass i komentarene når han hadde så vondt også.
Trodde bare han var sånn til meg å ble kjempe lei meg,
men selvfølgelig er det bare tull.
Ble bare styr på sykehuset når jeg var der i dag, men har hatt ett par korte men gode tlf samtaler[:D]

uff,det er tøfft når sin kjære blir sendt på sykehus.Heldigvis er det ikke farlig,og han får all den hjelp han trenger.Håper han snart kommer hjem da.Ønsker dere begge god bedring,håper dere blir fort frisk.

Men stakkar a....! Skal dere få alt eller? [:D] Har ikke hørt på maken til utur jeg! huff... du holder deg jaggu sterk snuppa![:D] Nå lager du deg en stoooor kopp kakao og bare koser deg under teppet altså, he he. Ordre fra meg! trenger ro og hvile du også nå[;)] Og er glad for å høre at alt står bra til med gutten din...skjønner godt at du ble redd. Bare tenk at han snart er hjemme i armene dine igjen... Stooooor klem[;)]

Må ikke skrive sånn Hi HI
Det er åpne sluser her i dag...
Driver liksom å prøver å rydde litt her,
men kakao og pledd hørtes digg ut ja[:D]
Klarer jo ikke å holde den % sykemeldinga heller.
Jobba mer i dag, og har bytta til meg lenger vakt i morgen[8|]

Blir spennende å se hva legen sier i morgen.
Håper ikke jeg har noe lungebetennelse eller noe sånt også.
Hosta konstant i 10 dager nå....

Har så dårlig samvittighet siden min kjære sikkert fikk hosten av meg, å pådro seg så ille lungebetennelse.
Kanksje jeg har blitt hypokonder

Duuuuu... du må ta det rolig nå du altså! Ikke jobbe og slite deg ut sånn. Skjønner i hvertfall at du er den typen som fort blir rastløs i rompa! he he[:D] Jeg skal også til legen imorgen, har time kl.14.00, og håper jeg kan fortsette å jobbe halvt sånn som jeg har gjort de siste 3 ukene nå. Har bare såååå mye mer overskudd! Hodepine og kynnere er borte og jeg humøret har steget 10 hakk.. MINST, he he[:D] Får håpe du kan bli kvitt den hosten din snart da, og at du kan få lov til å ta de medisinene du har fått uten å få dårlig samvittighet for at noe skal kunne skje av den grunn. Men jeg er dæven så sikker på at den lille snuppa di kommer til å ville komme ut litt før tida uansett, he he[:D] Har det bare så på følelsen! he he. Denna har dårlig tid, så ha klar sykehusbagen om noen uker du snupp![:D]

jepp! Alltid hatt mark i rumpa!
Sambo er helt lik, så vi kan til tider gå hverandre på nervene.
Angrer litt på at jeg ikke begynte med 50% tidligere jeg også egentlig.
MYE bedre å jobbe litt enn å jobbe til man stuper og bli hjemme resten.
Så godt at formen er bedre *littmisunnelig*
Skal nesten likt vi da, må tenke på deg når jeg sitter der.
har time 13.50 jeg
Bare jenta mi har det bra og alt går fint får hun bare komme når hun kommer.
Skal ha ett grundig svar av legen i morgen ang hosting og rier altså

Skal du få ul imorgen også eller? Han jeg skal til er privatist så kan jo hende jeg er heldig og får sett vesla, hi hi, men tror nok i grunn jeg bare får en kontroll av blodtrykk og den herlige vektøkninga, he he... Bare for å få det dokumentert liksom![:D] håper inderlig du kan få bli kvitt den hosten din snart da snupp! Det kanke være mye behagelig... Syns det er skikkelig ekkelt å bare sette-i-halsen-hoste litt jeg så...kan jo bare se for meg hvordan du har det.

Heldig grisen hvis du får det da.
Satt her i stad å lurte på om jeg kunne ønske meg det.
For å vite at alt er OK.
Hvis jeg ikke skulle ta de tablettene jeg fikk på legevakta skal jeg hvertfall ha.
Synes det er så stille om dagen også, måtte frem med baby watcher i natt.
Men kjenner av og til støt nede i bekkenet og på skambenet,
så hu ligger vel å tråkker med bena nedover sikkert derfor.
Sånn tørrhoste er noe skikkelig drit, umulig å stoppe når kula først er begynt

Sånn har jeg det og! Har vært så stille hele dagen i dag at jeg var rent bekymra i dag når jeg kom hjem fra jobben ... Har seff solgt babywatchern min jeg da så jeg prøvde det meste for å " vekke" ho liksom, he he... men nei. Ho har nok like godt sovehjerte som meg denne her[:D] Men har kjent ho godt nå ikveld da[;)] Utrolig godt! Syns liksom jeg har så rask og hard puls om dagen også, men det er sikkert bare normalt. Alt er jo så nytt for meg så jeg legger nok ekstra godt merke til alt som er annerledes også... Men ho ligger mest på tvers inni her, for ho sparker og slår stadig til en av sidene, eller rett ned i blæra, he he. DET kjenner jeg godt! Noen ganger er det akkurat som ho treffer rett på en av eggstokkene også og det er sååååå vondt! Føles som den løsner liksom, he he... Ekkelt! 

Sovehjerte, hva er det?
Aldri hørt om, eller hatt tid til.....[:D]
Føler egentlig at alle sanseintrykk er så mye sterkere om dagen.
Håper det ikke kan være høyt blodtrykk eller noe sånt da.
Hørtes litt ekkelt ut det med eggstokken ja....

Får håpe alt er bare velstand [;)] Sover du dårlig for tida altså? jeg sover ikke så aller best om natten, men som en drøm om ettermiddagen, he he. Er pga alle dobesøka jeg plages litt om nettene... Er lysten på kateter snart![:D] he he, hatt en sånn liten partybag liksom, he he

Har egentlig aldri sovet mye.
Å våkner bare av klikket av en lysbryter.
Sover ca 4-5 timer hver natt nå om dagen.
Alt er sikkert bare velstand, er vel hodene våre som leger de fleste problemer.
Sette inn kateter på kvelden kanskje.....
Men nå ble jeg faktisk litt trøtt, sitti for lenge foran skjermen.
Prøve å hvile øya hvertfall.
Skal bare henge opp en klesvask nå, så må jeg lage kakao tror jeg.
Slenge meg på sofaen under pleddet sammen med pusekatt.
Han ligger allerede halvveis under pleddet med labbene rundt fjernkontrollen,
får nok ikke se tv jeg nå.

Lykke til i morgen da!
Må oppdattere her

Back
Topp