Familiefrokost i helgene?

Ja, det er utrolig koselig :)

Tenker det blir det når mini blir større.
Sambo står ikke opp før han må, og han spiser sjelden frokost, så han får justere seg etter hvert.

Japp de har me. :-) akurat se eg ser fram till i helgerna . Då e det nystekt brød.
Idag lagde eg scoons nam nam.

Skulke hvert mye flinkere ;) før spiste vi alltid frokost sammen i helgene. Men nå som jeg er alene med barna, og dei står opp mye tidligere enn meg, så blir det til at jeg smører god frokost til barna som dei får spise til barnetv, mens jeg ligger og slumrer i sengen!

Dårlig vane, men samtidig så er det alt for tidlig for meg og stå opp 05.30 når barna har blitt så store! :-p

Ja, uansett om ungane e heime eller ikkje :)

Ja, det har vi. Ungane står som regel opp først og styrar med sitt ei stund først, og så står vi voksne opp og lagar til felles frukost/lunsj ein gong mellom 9 og 11.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg syntes det er koselig, men frøkna syntes det er bortkasta tid å spise hehe men hu spiser aldri med en gang hu har stått opp så jeg kan bruke god tid ;)

Nei, jeg og sambo har en sovedag hver, så spiser sjelden frokost samtidig i helgene. Bruker å ha familielunsj en av helgedagene da :)

Ja, et av høydepunktene i helga :-) Vi anstrenger oss for å lage noe godt, feks kokte egg osv.

Ja, det har vi. Ungane står som regel opp først og styrar med sitt ei stund først, og så står vi voksne opp og lagar til felles frukost/lunsj ein gong mellom 9 og 11.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Samme her :-)

Back
Topp