Familiedato

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Hmm, visste ikke helt hva jeg skulle kalle overskriften her, men altså. I går var jeg inne på digitalarkivet og sjekket folketellingen fra 1910, sånn for å titte litt på navn i familien og litt slikt. Og så ser jeg der, og da ble jeg litt tyst et øyeblikk - at min mormor sin fødselsdag er samme dag som første dag i siste mens før unnfangelse.

Kanskje ikke så veldig spesielt, men synes det var litt hyggelig :) Da er det nesten mormor sin fødselsdag at termin beregnes ut i fra :)

Terminen jeg har regnet ut (3 oktober), er samme dato som min mor hadde termin med meg :)

Terminen jeg har regnet ut (3 oktober), er samme dato som min mor hadde termin med meg :)

Åh, så hyggelig. Det er jo litt morsomt med slike sammenfall :)

Min termin er 18.oktober og pappas fødselsdag er 17.oktober. Ikke helt samme dato, men nesten da :)

Ikke direkte dato, men måned: Min mor har i all tid ønsket seg oktober-barn, og prøvde på barn med utgangspunkt å få i oktober. Jeg selv så absolutt ikke for meg oktober, men så ble det det med eldste. Og nå er jammen termin med yngste også i oktober :) Veldig koselig at jeg kunne gi henne barnebarn i måned hun selv alltid ønsket, særlig siden det er jeg og henne som har nærmest forhold av meg og søsknene mine :)

Hadde samme termin - mer eller mindre med eldste... ikke at hu kom på termin men håper ikke denna kommer samtidig.

Hadde samme termin - mer eller mindre med eldste... ikke at hu kom på termin men håper ikke denna kommer samtidig.

Nei, det kan være kjedelig for de små å dele bursdag

Nei, det kan være kjedelig for de små å dele bursdag

Gikk 9 dager overtid med eldste. 4 med minste. Kunne jo håpet at denna kom før termin for en gangsskyld. Håper det ikke blir Halloween barn, da hadde eldste blitt såååå sjalu [emoji23][emoji23]

Back
Topp