Familiebil?

Ingeri

Elsker forumet
jentene i juni13
Noen som har BMW 3.20 stasjonsvogn her? Hvordan er den som familiebil?Er det plass til en barnevogn i bagasjerommet? Og er det plass til en barnestol i baksete samtidig som forsetet er skjøvet langt bak?

Håper på svar!![:D]

Ja det var det jeg trodde. De er da så mye dyrere.[&:]
Er det veldig trangt da eller?

Det er en 2002 modell det er snakk om her. (glemte å skrive det..)

helt ny subaru outback, suuuperfornøyd. og det ter vesla og den laaange mannen min også!! (pluss at den har vunnet ca alt av tester det siste året på sikkerthet og fremkommelighet å sånn)

Ja jeg vil ha volvo v70![:D] Vi fikk et supergodt tilbud på en BMW 3.20 2002 modell, derfor vurderer vi den, men jeg har hørt mange som sier den er liten og trang. Jeg vil jo ha plass til barnevogn og barnesete når den tid kommer! Jeg tror nok det blir en v70! Noen som har erfaringer med v70?

se litt på hva servicer, typiske slitedeler, forsikring koster før du kjøper de mest populære bilene, et lite tips:P
(vi så på feks bmw x5, men var jo helt jæææævlig dyr å holde i det lange løp[:'(])

Ja jeg vet det, men de er dyrere. Vil heller ha v70. Den ser veldig stor og romslig ut.[:)]

Vi har citroen C5 stasjonsvogn,og den er veldig familievennlig.
Stor og god.

En av de største bagasjerommene i den kategorien av biler.
God plass til barnesete nr 2 ihvertfall[:D][:D]
Og så er den ikke så dyr som volvo.

(var volvo eller toyota vi egentlig ville ha,men det ble for dyrt for oss)

Har e46 328 stasjonsvogn,som konebil,eeelsker den bilen
Barnevogna går fint inn og det er plass til barnesete,men ikke plass til så mye mer,men det går helt greit!
Blir nye 5 serien neste gang!

Back
Topp