Familiebil

Mai-frø<3

Blir kjent med forumet
Ja, siden vi nå skal ha en liten i hus må vi da ha ny bil.. nærmere sagt en familiebil :p
Så da lurer jeg litt på hva dere andre har og hvilken bil dere ville anbefalt :)
Legger til at vi har en liten hund, så jeg må ha plass til både barnevogn og hundebur i bagasjerommet :)

Her ble det innkjøpt stasjonsvogn rett etter det kom 2 streker på testen :) skulle uansett bytte ut den forrige og hadde lenge tenkt på en bil som kunne vokse med familien. Ble BMW 5-serie. Er så spent på plassen i bagasjerommet så fort Edgen skal inn ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

BMW 3-serie stasjonsvogn her også, fant drømmebilen rett etter positiv graviditetstest!;) Så nå har vi forhåpentligvis plass til både hund og barnevogn bak i bilen!:))

Vi har en 2011 modell VW touran, utrolig fornøys. God plass å du setter deg inn i stedet for ned i bilen. Stort bagasjerom som er enkelt å fylle i.

vi kjøpte ny nå, Audi allroad..Dette blir barn nr.2 så det blir stor nok plass for oss..men vi skal kjøpe skiboks da til ferier og turer osv..men stor nok plass for oss 4 hvertfall:) Super fornøyd..

Hihi, vi har en Ford Focus stasjonsvogn.. Med to hunder (en STOR og en LITEN) og baby, ser jeg at det kan bli litt trangt.. men vi får det til å fungere :-) Men er spent på hvordan det går når vi skal på ferieturer til sommeren :-P

Skulle jeg valgt nå, hadde det enten blitt volvo V70, Skoda Superb eller Frod Mondeo. Gooood plass.

Mange gode forslag her :)
Jeg har en mann som "alltid har god tid" å gjør ikke ting før han må :p Å jeg kan ikke få dt jort fort nok :p
Så jeg får se litt rundt på di forskjellige tipsene jeg har fått til nå ;)

Vi har en liten peugout 307 og en gammel ford mondeo nå. Vi skal bytte ut de to med en nyere ford mondeo:)

Vi har en Citroën C5 2011 modell. Den har stort bagasjerom så vi får plass til vogn og stor golden retriver!
Veldig fornøyd. God benplass og ikke noe problem med 2 barneseter.

Back
Topp