Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SunShin
vi har en Toyota avensis stasjonsvogn 09 modell, kjempe fornøyd! Stoor plass [:)]
ORIGINAL: Alvani
Audi A6 stv. Vi var egentlig på jakt etter Toyota Avensis STV, men fikk ikke tak i, i rett prisklasse..
Har vært snakk om å selge den, i og med at servicer og slikt er knall dyrt(og vi er nødt til å ha 2 biler), men ser ut som vi beholder den..
Har også en Ford Mondeo 96 modell 5 dørs som nå skal selges. Vi sleit med å få vogna oppi der.... derfor kjøpte vi Audien for 2 år siden..
ORIGINAL: *Stella*
ORIGINAL: SunShin
vi har en Toyota avensis stasjonsvogn 09 modell, kjempe fornøyd! Stoor plass [:)]
Vi har 08-modellen.
Med unge nummer to på vei, og en hund som snart flytter inn, snakker mannen om 7-seter, men jeg håper vi ikke trenger ny bil helt enda. Jeg leste dog en test av 7-setere i F&B som kom i går, og det var i alle fall i flere av dem at de bakerste setene ble lagt flatt i gulvet?
Jeg satte meg ikke så hardt inn i det, jeg har ikke lyst på ny bil. Men stooooooor plass er det ikke i vår, ikke når vi skal på juleferie med baby, vogn, tusen julegaver (og enda flere når vi ksal hjem, vi får flere enn vi gir, etter at vi fikk barn) og neste gang også en hund!
ORIGINAL: Mollå
ORIGINAL: Alvani
Audi A6 stv. Vi var egentlig på jakt etter Toyota Avensis STV, men fikk ikke tak i, i rett prisklasse..
Har vært snakk om å selge den, i og med at servicer og slikt er knall dyrt(og vi er nødt til å ha 2 biler), men ser ut som vi beholder den..
Har også en Ford Mondeo 96 modell 5 dørs som nå skal selges. Vi sleit med å få vogna oppi der.... derfor kjøpte vi Audien for 2 år siden..
Er det dyrere service på Audi? Trodde kanskje det bare var forsikringen, men da gjelder det også servicer da?
Hmm[:@][&:]
Mannen snakket om avensis verso?
Men det var bare sånn helt tilfeldig nevnt noe han hadde sett tror jeg, DERSOM vi skal ha ny bil blir det forskning på alternativene. Jeg håper vi slipper.
ORIGINAL: Bebibooms
Mannen snakket om avensis verso?
Men det var bare sånn helt tilfeldig nevnt noe han hadde sett tror jeg, DERSOM vi skal ha ny bil blir det forskning på alternativene. Jeg håper vi slipper.
visste ikke dfantes avensis verso jeg.... trodde det bare var corolla verso.... hmm...sikket en ny en d da [:)]