Familieaktiviteter i jula

Bente78

Forelsket i forumet
Har dere vært flinke til å finne på noe alle sammen de dagene dere har hatt fri i jula?
Her har det vært litt sykdom hjemme,så det har blitt minimalt med familieaktiviteter.......noe jeg har drittdårlig samvittighet for
Har og en mann som liker best å sitte i sofaen
Merker jeg er litt irritert nå,så måtte bare få tømt meg litt.....
Hvordan har det vært hos dere?

Yes det har vi, vi har vært på aketurer sammen, gåturer, spilt brettspill++

Frøkna kom hjem den 28 des, og jeg har hvert syk hele jula. Så vi har tatt det veldig rolig. Men åpnet gaver, lekt med det hun fikk, spilt sammen, sett film og kost oss sammen i sofaen. Jeg er i tillegg dårlig med kvalme og svimmelhet pga graviditeten. Men jeg har gjort det beste ut av det da det kun er meg og frøkna.

Her har alle tre ungene vært sjuke :(
Men har vært på aketur, en tur på skøyter og ellers har vi brygget enorme mengder med Lego. Har jo også hatt litt besøk :) Føler ikke at vi må finne på noe store greier for å kose oss sammen.

Her har det blitt ein tur ut sammen kvar dag. I går gjekk me nyttårsbukk. I dag er første dagen me ikkje har komme oss ut, og ungane er heilt elektriske:(
Ellers har det blitt mykje maling, Lego, pusling, lese bok osv. Kan trygt sei at eg er lei av å leike no;)
Håpar på bedre ver i morgon, ellers trur eg me må ta ein tur på leikeland eller badeland el for å gå ut litt energi;)

Vi har vært litt dårlige denne jula men har spilt endel bretspill kost oss med filmer vært i mange selskaper kost oss masse men kunne vært mer ute

Vi har knapt vært hjemme siden lille julaften, har vært i besøk etter besøk samt på tur til mine foreldre i et annet fylke, så det har ikke vært noe problem å komme seg ut døra i jula. :P Nå blir det deilig å møte hverdagen igjen med rutiner og gode matvaner. :P

Her må vi finne på noe hver dag, hvis ikke blit femåringen helt elektrisk og klin umulig å ha med å gjøre. Så her er vi ute stort sett hver dag. Har vært mye på farten og besøkt familie med barn i jula så har foregått noe stort sett hver dag :)

Ja det syntes jeg. spilt spill, lest bøker, gått turer og vært på besøk.

Næææ... Vært i selskap 2 dager, hatt selskap en dag. Ellers har vi akt litt med ungene- bortsett fra det bare drevet dank her hjemme. Mye tvtitting på eldste.

Vi har vært hjemme og fyrt nesten hver dag, var mellom 20 og 30 minus her hele forrige uke.. På tirsdag var det mildere så da var vi ute og akte. I går var vi hjemme før vi dro bort i middag. I dag har vi også vært ute å laget snømann og akt litt :)

Her har det vært masse familiekos :) Legobygging, spillekvelder, filmtitting, utelek, modellkitt og julebakst :) <3

Back
Topp