Familie

Mamma stiller opp uansett, og stefar :love7 svigers stiller opp de også, men blir vell slutt på det når de får vite om bønna i magen…..
 
Har en fantastisk mamma som stiller opp, og ene delen av svigerfamilien <3
 
Mine bor ikke på samme plass som oss.. Så her er det opp til meg og Bf. Får nok hjelp til litt småting av storebror også på snart 13 år:love7
 
Pappa bor rett borti veien og stiller opp på flekken. Problemet der er at han har et dårlig kne og sksl operere, og har 2 store hunder han må passe på.

Brodern og dama bor i naboveien, men de jobber skift og har skaffet seg hund, katt og hytte og er mye opptatt.

Mamma er gull verdt og fleksibel.

Svigers flyttet plutselig 2 timer unna oss, men svigermor kommer omtrent annenhver helg fordi hun vil tilbringe tid med mini. Svigerfar er håpløs og sliter med alle mulige fysiske og psykiske plager, så han kan bare holde seg der han er :p
 
Vi må klare oss selv i det daglige med familie et stykke unna, men de er gode på besteforeldrehelger og til å være sammen i høytider og ferier ++☺️
 
Alenemor å er helt alene. Treffes ikke så ofte, men snakker litt på tlf.
 
Vi bor nær familie og har god hjelp. De henter i bhg og passer ofte. Vi er sammen flere dager i uka.
 
Vi har både mine og hans familie her i byen. Alle stiller opp når det trengs, og de kommer til å bli meget glade når de får nyheten :Heartred De er veldig engasjerte i de andre barnebarna, så regner med de blir det med denne lille også :happy:
 
Har 4 eldre søsken som kommer til å stille opp, i tillegg til mine foreldre og svigers kommer til å stille opp når det trengs :)
 
Vi er heldig som har 2 sett med besteforeldre og flere tanter/onkler som kommer til å stille masse opp. Alle sammen gleder seg sånn til den lille kommer. Blir rørt noenganger når jeg tenker på hvor mange som kommer til å bli glad i lille knøttet vårt :love7
 
Bor veldig lagt unna all familie på begge sider, så det er ekstra godt i ferier og høytider. Og mine stiller opp hvis de «bestilles» (f.eks. til planleggingsdager osv.).

Så vi savner familie veldig og samboer er på jobbsøking for å se om vi får oss noe nærmere enten den ene eller den andre siden (jeg er lærer, så satser på å få jobb uansett hvor).
 
Fordi mannen har en på 18 så de mener han er ferdig med å produsere, men det går nok seg til etter en stund når de ser det går bra, de er bare litt sære :sour:
Okei, sånn å forstå. Skal jo egentlig ikke uttale meg om noe jeg ikke har noe med da. Men det hørtes litt sært ut ja! Håper det ikke påvirker deg for mye! For det er jo bare en gledens nyhet :Heartpink
 
Back
Topp