Familie VS karriere

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Hvis du kunne startet på nytt, og valgt det du selv ville, ville du da valgt familie og barn, eller karriere?
Og hvorfor?

Nå har jeg både familie og karriere så sånn sett har jeg både i pose og sekk og vil ikke ha det anderledes.
Hadde jeg hatt muligheten ville jeg muligens vurdert å bli kokk istedenfor det jeg er nå, men er usikker, tror de arbeidstidene ikke helt passer med familielivet

Nå var jo begge disse barna planlagte, så hadde nok valgt det igjen. Mannen hadde vel sagt at jeg burde få meg utdanning først, men barn var viktigere for meg.

Hadde jeg valgt om igjen,hadde jeg kun vert hjemmeværende,å ikke gått ut i jobb mellom permisjonene!! Familielivet for meg er viktigere enn jobb og karriere

Hvis du kunne startet på nytt, og valgt det du selv ville, ville du da valgt familie og barn, eller karriere?
Og hvorfor?
Begge deler. Om man velger riktig vei kan man fint kombinere de to :-)

Familie og barn. Hadde jeg visst det jeg visste i dag hadde jeg spart mer så jeg kunne legge karrieren bort lengre mens ungene var små. Jeg er engasjert i jobbe min, men jobbe skal jeg gjøre resten av livet, ungene er bare små en gang.

Hadde valgt anderledes rundt jobb slik at det ble enklere å prioritere familie akkurat disse årene.

Begge deler takk.

Ja takk, begge deler! Familien min er nummér en, samtidig som arbeidet mitt også er viktig for meg. Jeg har valgt å gå ned i stilling og vi nyter den tiden vi har med barna. Som andre sier; de er små bare én gang.

Familie først.

Jeg hadde nok valgt å utdanne meg tidligere enn jeg gjorde, men hadde aldri valgt bort barna for en karriere.

Familien kommer alltid først!

Likevell er jeg veldig glad i jobben min, så er glad jeg klarer begge deler :)
Har gått ned fra 100% til 80% nå mens barna er små...

Familie og barn som nå. Mye mer fri :D

Hadde valgt akkurat som jeg gjorde.. Utdannelse jobb så barn. Har en bachelor grad, fast jobb og 3 barn før fylte 32

Back
Topp