familie som er negativ til graviditet

babylykke?

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
måtte fortell min mor å bror at eg er gravid pga eg har begynt å spy å de kom på besøk. min mor ble gla, etter litt så ble hun negativ. 4 barn nei huff det ble mye osv. osv. det første min bror sa va håper du tar det vekk vel. 4 barnet med en ny mann. nei det va gale. off nei no får ikke noe vite noe mer før etter uker 12. vil ikke noe med dette innlegget måtte bare få det ut, ble rett å slett lei meg. de sa. heldigvis har du noen uker å ombestemme deg på for å beholde! kjenner eg blir drittsur å lei meg at folk kan si noe sånt til andre som gleder seg til dette!
 
Oi, ikke rart du er lei deg! For noen forferdelige ekle ting å si til noen :( sånt er da bare ikke greit å si!! Håper virkelig at de snur om på humøret sitt for en baby er en gave <3 ikke hør på de :)
 
Mange har ikke filter på hva de sier og forstår ikke hvor mye ord kan såre:(
 
Hva er det de kan klage på da? :eek:
Ikke bry deg om de! Fy søren så frekke de er!!
de beklaget seg i dag. de fikk så sjokk. men som eg sa til de. trenger ikke komme krypende eg har ikke spurt om deres mening, det er en annen bf til dette barnet. det va det som var helt krise o følge de. de får styre på. så kommer de nok tilbake når de blir vant til tanken osv
 
de beklaget seg i dag. de fikk så sjokk. men som eg sa til de. trenger ikke komme krypende eg har ikke spurt om deres mening, det er en annen bf til dette barnet. det va det som var helt krise o følge de. de får styre på. så kommer de nok tilbake når de blir vant til tanken osv
Det er vel strengt tatt opp til hver enkelt hvor mange barn de vil ha og med hvem :)
De gleder seg nok etter hvert :)
 
Beskymrer meg litt for hva folk skal ile ut av seg til meg også siden det er nr 4
 
Jeg gruer meg også for hva folk sier når de får høre at vi venter nr 4.. så vi venter så lenge som mulig før vi sier noe....
Men ikke gøy når folk sier slikt, det brenner seg litt fast at de mener at barnet ikke er ønsket...
 
Altså, jeg kan på et vis skjønne at de er litt skeptiske om du har flere barn med forskjellige fedre. Det følger jo med litt ekstra da. Men å dra den så langt som de gjorde er ufint og ikke noe de har noe med.
 
Altså, jeg kan på et vis skjønne at de er litt skeptiske om du har flere barn med forskjellige fedre. Det følger jo med litt ekstra da. Men å dra den så langt som de gjorde er ufint og ikke noe de har noe med.
eg har 3 barn med samme far. 4 barnet får en annen far. vi har bod og vært sammen i flere år så det er stabile forhold å det. hadde det ikke vært d. hadde no eg forstått at de ble sur å det..
 
Jeg gruer meg også for hva folk sier når de får høre at vi venter nr 4.. så vi venter så lenge som mulig før vi sier noe....
Men ikke gøy når folk sier slikt, det brenner seg litt fast at de mener at barnet ikke er ønsket...
no får ikke noen andre vite d før lengst mulig her heller.
 
Back
Topp