Familie-parkering

©Miss Fat

Gift med forumet
På kjøpesenter og Ikea.

Bruker dere den om dere ikke har unger og vogn som skal ut?

Er så irriterende å finne firma-menn med fin bil og null unger og barneseter som tar de plassene bare fordi de har fin bil. Mens jeg skulle hatt de så jeg får unger og vogn lettere inn i bilen siden de er breiere.

nei... liker gjerne å ha tydelig barnesete i bilen når jeg parkerer der[:D]

bruker den bare når jeg har med ungene! alle butikker skulle hatt familieparkering:)

Jeg skal ærlig innrømme at det har hendt seg at jeg har brukt familie parkering selv uten barn i bilen (men med bilstol [:D]) men min unnskyldning er kraftig bekkenløsning da... Gjør alt for å ordne det slik at jeg må gå kortest mulig og synes det er bedre å bruke familieparkeringen enn handikapparkeringen (som jeg aldri ville brukt).. Shoot me..

Bruker de kun om jeg har med barn[:)]

Og irriterer meg grønn over alle de andre som ikke har barn som bruker dem!![:@]

Har aldri opplevd att de plassene er ledige[:-]
Men ville ikke parkert der uten att jeg hadde barn med nei.... men veldig mange gjør det.... akkurat som mange parkerer på handikap plass og el bil plass bare fordi de er nærmere inngangen... lenge leve latskapen[&:]

Brukte vel familieparkeringen på ikea en gang eller to da jeg var høygravid. Bekkenløsning så det holdt, så orket ikke å gå langt, og var jo nesten umulig å komme inn/ut av bilen med svær mage hvis ikke døren kunne åpnes skikkelig. Langt å gå fra der det ikke sto så mange biler tett i tett.
Men bruker de ikke ellers, kun hvis jeg har småen med [:)]

Har aldri sett eller hørt om familieparkering jeg...

ORIGINAL: *vimsehue*

Bruker de kun om jeg har med barn[:)]

Og irriterer meg grønn over alle de andre som ikke har barn som bruker dem!![:@]

Nei..gjør ikke det.
Men, om du må parkere på familieparkeringen pga bekkenløsning, burde du kanskje ikke vært på IKEA? Jeg hadde aldri klart en runde der med bekkenet mitt..! Synes bare det er litt spesielt å kunne gå på IKEA, men ikke kunne gå fra en parkeringsplass litt lenger unna [8D]

Har vært på IKEA 2 ganger etter at mini ble født og vi har parkerkert utenom familieparkeringen den ene gangen,folk som ikke har unger parker der med bil og henger for de ikke får plass andre steder.Andre gangen fikk jeg plass men da ble jeg skjelt ut av en mann som kom med bil og henger og sa at jeg hadde tatt plassen hans.Sa bare at det her er familieparkering og at jeg skal stå her.Han ble så sur at

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Nei..gjør ikke det.
Men, om du må parkere på familieparkeringen pga bekkenløsning, burde du kanskje ikke vært på IKEA? Jeg hadde aldri klart en runde der med bekkenet mitt..! Synes bare det er litt spesielt å kunne gå på IKEA, men ikke kunne gå fra en parkeringsplass litt lenger unna [8D]

Må man ha noe så må man ha noe. Litt greit å ha tingene klare når ungen kommer [8D] Ikke alle som kan sende andre å handle for seg.

Parkerer aldri der når jeg ikke har ungene med. Og jeg har flere ganger kastet vekk folk derfra som har parkert rett før meg, sagt til de at de får finne seg et annet sted fordi dette er familieparkering.. De har blitt flau og kjørt... Til og med disse dresskledde herremennene i fine biler har kjørt sin vei da.. 

Back
Topp