Linka
Gift med forumet
Lurte litt på hvor mange søsken dere / sambo har jeg. Og hvor mange / hva slags kjønn deres barn er.
Selv har jeg en søster og sambo har en bror og en halv søster.
Søster`n har ingen unger, men det er på sambo sin side at jeg tror grunnlaget for våre barn ble lagt.
Pappa`n til sambo har to sønner, broren til sambo har to sønner og vi har en gutt fra før og får en gutt til. Ganske morsomt. Nå skal ikke faren og broren ha flere barn og vi har ingen flere planer heller, men det hadde vært gøyalt og se hva som kom neste gang.
Halvsøstra har to jenter og en gutt, men regner ikke med hu siden de ikke har samme far.
Så det ser ut til at sønnene arver etter faren. hihiii...
Min mormor har 8 barnebarn hvor 7 er jenter og en er gutt. Så får vi se hva det blir til med oldebarn. Foreløpig blir det to gutter.
Ville bare dele litt for det er ganske spennende med familie og arv.
Hvordan ligger dere ann???
Klem[:)]
Selv har jeg en søster og sambo har en bror og en halv søster.
Søster`n har ingen unger, men det er på sambo sin side at jeg tror grunnlaget for våre barn ble lagt.
Pappa`n til sambo har to sønner, broren til sambo har to sønner og vi har en gutt fra før og får en gutt til. Ganske morsomt. Nå skal ikke faren og broren ha flere barn og vi har ingen flere planer heller, men det hadde vært gøyalt og se hva som kom neste gang.
Halvsøstra har to jenter og en gutt, men regner ikke med hu siden de ikke har samme far.
Så det ser ut til at sønnene arver etter faren. hihiii...
Min mormor har 8 barnebarn hvor 7 er jenter og en er gutt. Så får vi se hva det blir til med oldebarn. Foreløpig blir det to gutter.
Ville bare dele litt for det er ganske spennende med familie og arv.
Hvordan ligger dere ann???
Klem[:)]