Familie og søsken.

Linka

Gift med forumet
Lurte litt på hvor mange søsken dere / sambo har jeg. Og hvor mange / hva slags kjønn deres barn er.
Selv har jeg en søster og sambo har en bror og en halv søster.
Søster`n har ingen unger, men det er på sambo sin side at jeg tror grunnlaget for våre barn ble lagt.

Pappa`n til sambo har to sønner, broren til sambo har to sønner og vi har en gutt fra før og får en gutt til. Ganske morsomt. Nå skal ikke faren og broren ha flere barn og vi har ingen flere planer heller, men det hadde vært gøyalt og se hva som kom neste gang.

Halvsøstra har to jenter og en gutt, men regner ikke med hu siden de ikke har samme far.

Så det ser ut til at sønnene arver etter faren. hihiii...

Min mormor har 8 barnebarn hvor 7 er jenter og en er gutt. Så får vi se hva det blir til med oldebarn. Foreløpig blir det to gutter.

Ville bare dele litt for det er ganske spennende med familie og arv.

Hvordan ligger dere ann???

Klem[:)]

Foreldra mine har 3 gutter og 2 jenter.
Mannen min har eh.. 1 halvsøster på mamma'n sin side
(hans biologiske pappa har visst 2 andre gutter og en jente, tror jeg, men det er jeg sannelig ikke sikker på)

Min eldste bror har en datter.. vi venter jo straks da, men vet ikke kjønn på h*n

Bakover:
Mormor og morfar har 3 gutter og 2 jenter
Farmor og farfar har 3 gutter og 2 jenter

Er bare ETT oldebarn på min side av slekta så langt, vår blir nr.2.

Halvsøstra til mannen min har ingen barn ennå..
Halvbrødrene til mannen min har muligens barn, men det vet jeg lite om -
(han har ikke kontakt med sin biologiske far's familie)

Jeg har på min side, to søstre og min samboer hadde 5 søsken, 3 gutter og to jenter. ( han enebroren døde av kreft for to år siden ).
I min familie er det nesten bare født jenter, min søster fikk en gutt for 3 år siden og det var første gutten i vår familie på mammas side.
Så det er kanskje ikke så rart om jeg skulle få jente ....[:D]

Jeg har tre eldre brødre (til min store fortvilelse og glede [8D]) og sambo har en bror.
Det er bare den eldste broren min som har barn fra før, to jenter!
Vi kommer begge to fra typiske gutte-familier!

jeg har en storesøster som har tre gutter. en halvsøster som er yngre, ingen barn.
sambo har tre søsken. en eldre søster med tre barn, en gutt og to jenter.
en eldre bror me to gutter og en jente.
og en lille bror, ingen barn.

mamma har to søstre, begge to barn. den ene har gutt,jente og den andre to jenter
pappa en bror me fire barn. to gutter og to jenter.

mor te sambo seks søsken.
far te sambo to søstre.

Jeg har en bror og en søster og de har begge to jenter hver. Jeg har en gutt og en jente fra før og venter en gutt til. Min mann har også to andre barn og det er en gutt og en jente. Ellers har han tre halvsøsken to jenter og en gutt (ingen av disse har barn) og en ekte søster hun har to gutter.

Jeg har en søster som har en gutt og en jente, mannen min har en bror som har to gutter, og vi har snart to gutter. Tror guttegenet er sterkt i mannen min sin familie...

JEG mistenker deg for å være spion fra statistisk sentralbyrå Linka....Er du gravid i det heletatt??[:D][8D][;)][:)]

Hehehe.... snart2 da. Selfølgelig er jeg det. [:)] Liker bare og gi folk noe og tenke over.
Klem

Dette er første barnebarn på begge sider. Jeg har 4 brødre og samboer har 1. Men de er lykkelige ungkarer hele gjengen. Hvertfall ikke noe seriøse forhold med planer om barn (ikke at det alltid trenger å være planlagt da)

Tja...Tenke og grave...[8|]
Selv har jeg en yngre halv søster-ingen barn,skulle hatt en eldre "hel" bror-men han var død født. Grunnlaget der ligger nå iallefall på 3 barn(g-j-j),bestemor også har født 3 barn(g-g-j).
Kællen har ingen hele søsken...På far sin side er det en eldre bror,men etter det vi vet uten barn.Og på mor side er det 2 brødre og en søster,og ingen barn.
Så inntil videre ligger grunnlaget i min familie- 3 barn![;)]

Jeg har to brødre, ingen har barn enda... så dette blir 2 barnebarnet til foreldrene mine! Samboern har en bror med tre barn og en søster med tre barn! så dette blir 8ende barnebarnet demmers!

Back
Topp