Familie forhold

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Hvordan er forholdet til din egen familie, og eventuelt til svigerfamilie? :)
 
Har veldig godt forhold til min familie [emoji3] vi jobber jo i lag, så ser de nesten daglig[emoji23] Svigerfamilien har jeg også veldig godt forhold til, de er vår nærmeste nabo og er glad for det[emoji3]
 
Har gode forhold til begge sider. Noe anstrengt til svigermor, desverre. Var ikke sånn før vi ble gravide første gangen. Så når vi fikk datteren vår ble hun veldig anderledes. Vi var så gode venner før men hun virker så lite interessert i henne og det gjør kanskje meg litt kald også, vet ikke jeg. Blir bedre og bedre igjen da, så får håpe det kan bli bra igjen. Hun bor sånn 10 timer unna med bil, så er heller ikke så ofte jeg ser henne. Og hun tar null initiativ med datteren vår, så da ble det sånn.
 
Godt forhold med begge [emoji4]
 
Vi har tidenes mest skrudde familie. Jeg er 25 år eldre enn min yngste bror, 15 år yngre enn mamma, og 5 år yngre enn min stemor. Svigerbror er like gammel som mamma, svigerfar er like gammel som mormor og morfar. Svigermor har jeg aldri møtt, men vi bor på samme tomt som svigerfar, svigerbror og kone. Jeg er veldig nær mor og stefar, men de bor en sekstimers biltur unna. Baby i magen får ingen kusiner eller fettere på noen år, men har til gjengjeld onkler og tanter som er tre til femten år eldre enn seg. Forholdet til familien er bra, men det er jo litt annerledes [emoji28]
 
Har et greit forhold til mamma, enn så lenge. Har et greit forhold til svigermor òg.
Egentlig kan jeg oppsummere all forhold med min og hans familie som greit. Men jeg har en litt merkelig liten familie ;)
Også tror jeg at hans familie føler litt at jeg har tatt han fra eksen hans, så de har mer kontakt med henne..
 
Kjempe forhold til svigers, samme med min stefar. Men mamma og pappa er litt sånn jeg ser en gang i blant. Søsken er det lite kontakt med da de er 6,10 og 23 år yngre enn meg og hans søsken er 12 og 15 år eldre enn meg
 
Vi har tidenes mest skrudde familie. Jeg er 25 år eldre enn min yngste bror, 15 år yngre enn mamma, og 5 år yngre enn min stemor. Svigerbror er like gammel som mamma, svigerfar er like gammel som mormor og morfar. Svigermor har jeg aldri møtt, men vi bor på samme tomt som svigerfar, svigerbror og kone. Jeg er veldig nær mor og stefar, men de bor en sekstimers biltur unna. Baby i magen får ingen kusiner eller fettere på noen år, men har til gjengjeld onkler og tanter som er tre til femten år eldre enn seg. Forholdet til familien er bra, men det er jo litt annerledes [emoji28]

Hehe, nå smilte jeg litt. Hang ikke heeelt med, men forsto at det var noe komplisert. [emoji28] Men gøy for den lille da med tanter/onkler som enda er barn [emoji2]
 
Hehe, nå smilte jeg litt. Hang ikke heeelt med, men forsto at det var noe komplisert. [emoji28] Men gøy for den lille da med tanter/onkler som enda er barn [emoji2]

Ganske så komplisert, ja [emoji28] Jaa, håper de vil få et godt forhold [emoji173]️
 
Veeeeeldig nært forhold til min mamma :love017 og veldig godt til svigers. Svigerinna mi er blitt en av mine nærmeste venninne :) så føler meg veldig heldig :angelic:
 
Veldig godt forhold til min egen familie men ikke noen serlig til svigerfamilien, de liker ikke meg. Veit ikke hvorfor
 
Godt forhold til begge familier her heldigvis :)
 
Back
Topp