• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Familie bilde

Krokopoko

Glad i forumet
Tar dere familie bilde hvert år?

Er det noe som du gjør selv eller drar du til photographer med hele gjengen?

Nei det gjør vi ikke.

Fikk ikke tatt familiebilder før i vår faktisk, da var ungene 7 og 4 :-P
Men ble veldig fine bilder da ;-)

Hvert år til fotografen? Neppe. Kan hende det blir tatt ett bilde ca en gang hvert år som vi alle er med på, for eksempel til jul eller 17. mai. Syns vi tar nok bilder selv. Eneste fotografbildene vi har er de frøkna har tatt på skolen/bhg, og selv da kjøper vi ikke hvert år.

Da vi har en bekjent som er fotograf, som vi får gode priser hos, har vi tatt bilder av guttunegn en del ganger, og da pelier vi å ta noen familiebilder når vi først er der :)

Vi har ikke tatt noe slik ennå.... men kanskje på tide å tenke slik

Får ei venninne til å ta bilder :)

Nei, ser ikke vitsen med å ta så ofte familiebilder, det hadde bare hopet seg opp. Vi har tatt familiebilder hos fotograf en gang, da tok vi både egne av barna og av mannen og meg. Barna var da 3 og 7 år. Ellers tok vi av barna da de var 1,5 og 6 år, det var fordi jeg vant fotografering på en julekalender.

Ja, vi tar familiebilde hver jul.
Og slike studiobilder har vi tatt 1 gang, og tar nok igjen om noen år. Jeg klarer ikke ha et familiebilde på veggen nå som vi har fått en til som ikke er på bildet :p Så da må vi ta et til.

Var hos fotograf med eldste når hun var 1 år (for 3 år siden) , og da tok vi familie bilder og, sikkert de enste fine bildene vi har med oss tre :p Og nå skal skal barna til fotograf for å ta bilder, men vi foreldre skal ikke være med.
Tenkte å fått tatt ett familie bilde når yngste blir ett år, sånn som med største. Men da tenker jeg at vi får få noen i familien til å gjøre det :) også blir det nok bare bhg/skole bilder av barna de neste årene, som blir tatt av fotograf.

Back
Topp