Familie bilde?

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Tenker litt rundt på dette med familie bilder. Nå som vi har fått en liten en må vi kanskje begynne å ta et.

Men hva er vanlig?

Tar dere vært år?

Valgte dere tradisjonelle eller. Utradisjonelle familie bilde?

Tok dere 6 mnd bilde av de små?

Eller er det en tradisjon som har blitt borte?

Svigerinna mi er fotograf, så me får alltid fotogavekort til jul. Så ta tar me ei gong i året. :)
Foreløbig har det kun blitt tradisjonelle bilder utendørs, men når ungene blir større blir det nok litt mer tull ja. ;)

Vi tok hvert år, men innser nå at det blir altfor mange bilder. Vil ikke ha leiligheten full av bilder på veggen, så nå blir det en lang pause. :p Tok av barna da de var små, men det er bilder som er i fotoalbum. Ikke store bilder på veggen. Har litt skrekk for å ha for mye dill dall på veggen :p

Ellers tar vi hver jul, men det er julekort og vi sparer ett til oss som også oppbevares i fotoalbumet.

Vi tok hvert år, men innser nå at det blir altfor mange bilder. Vil ikke ha leiligheten full av bilder på veggen, så nå blir det en lang pause. :p Tok av barna da de var små, men det er bilder som er i fotoalbum. Ikke store bilder på veggen. Har litt skrekk for å ha for mye dill dall på veggen :p

Ellers tar vi hver jul, men det er julekort og vi sparer ett til oss som også oppbevares i fotoalbumet.
Kunne ikke tenkt å ha det på veggen:p men tenkte det kunne vært hyggelig for familien som bor langt fra oss som kunne få:)

Kunne ikke tenkt å ha det på veggen:p men tenkte det kunne vært hyggelig for familien som bor langt fra oss som kunne få:)
Ja, vi pleier å sende familie, blir jo litt dyrt da, så nå sender vi kun til jul og barnehage portrett bilder.

Tok ved 5 mnd av begge. Litt standard bilder.
Så tok vi ved 2 år med eldste (og noen sammen med meg) og skal med yngste. Da skal vi ta familiebilde med alle. Synd jeg er så feit akkurat nå :p

Har tatt skikkelig familiebilde 1 gang i mitt 23årige liv. :P

Tok da mini var noen mnd. Og et år senere. Bildene av meg og han har vi på veggen (de pappaen hans er med på er i skuffen ). Planer om å ta nye når lillebror kommer så får vi av oss alle 4 sammen :-)

Back
Topp