Familebil/suv

Tuttemari

Blir kjent med forumet
Hei
Vi venter nr 2 og har en 4 åring fra før.
Ser at bmw x3n vår da blir liten å ser på ny bruktbil.
Noen her med volvo xc60?går en tfk på lags inn I den?
Ellers tips til familie bil/SUV m 4 hjulstrekk

Vi er veldig fornøyd med vår Mitsubishi Outlander (staver garantert feil hehe) hybrid. Stort baksete, god bagasjeplass og veldig god å kjøre. Digg å bruke kun strøm til og fra jobb også :)

Sikler litt på en karavelle :P ser så deilig ut å bare kunne trille vogna rett inni bilen. Å ha plass til flere enn akkurat bare min familie. Kan faktisk dra på tur med familie eller venner. Å ha plass til det :P slipper å kjøre i to biler bare pga man må ha med en ekstra vogn eller et ekstra barnesete.

Vi er veldig fornøyd med vår Mitsubishi Outlander (staver garantert feil hehe) hybrid. Stort baksete, god bagasjeplass og veldig god å kjøre. Digg å bruke kun strøm til og fra jobb også :)
Den har jeg også siklet på men ikke fått overbevist gubben

Det vil jeg tro, vi får plass til TFK i golf stasjonsvogn med god margin :-)

Vi har den nye Skoda Octavia m. firhjulstrekk .Ekstremt god plass i bagasje og baksete. Fikk inn sportsvogn, to kofferter, reiseseng og et par bager og kunne fortsatt dra over bagasjetrekket da vi dro på ferie sist. Veldig delig å ikke tenke på plass. Er i tillegg veldig gjerrig på drivstoff, noe som positivt :-)

Den har jeg også siklet på men ikke fått overbevist gubben
Dra han med på prøvekjøring ;) Da jeg jobbet i barnebutikk skjedde det ganske ofte at folk kom innom under prøvekjøring og testet vogn i bagasjerommet. Ganske lurt egentlig :)

Vi har den nye Skoda Octavia m. firhjulstrekk .Ekstremt god plass i bagasje og baksete. Fikk inn sportsvogn, to kofferter, reiseseng og et par bager og kunne fortsatt dra over bagasjetrekket da vi dro på ferie sist. Veldig delig å ikke tenke på plass. Er i tillegg veldig gjerrig på drivstoff, noe som positivt :-)
Godt valg av bil :-D

Back
Topp