Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg også siklet på men ikke fått overbevist gubbenVi er veldig fornøyd med vår Mitsubishi Outlander (staver garantert feil hehe) hybrid. Stort baksete, god bagasjeplass og veldig god å kjøre. Digg å bruke kun strøm til og fra jobb også![]()
Men får du lagt den inn I lengderetning eller I bredden?Det vil jeg tro, vi får plass til TFK i golf stasjonsvogn med god margin![]()
Begge veierMen får du lagt den inn I lengderetning eller I bredden?
Setter understellet i bunnen av bagasjerommet, og baggen ved siden av. Eventuelt oppå, om jeg trenger mer plassBegge veier![]()
Setter understellet i bunnen av bagasjerommet, og baggen ved siden av. Eventuelt oppå, om jeg trenger mer plass![]()
Dra han med på prøvekjøringDen har jeg også siklet på men ikke fått overbevist gubben
Godt valg av bil :-DVi har den nye Skoda Octavia m. firhjulstrekk .Ekstremt god plass i bagasje og baksete. Fikk inn sportsvogn, to kofferter, reiseseng og et par bager og kunne fortsatt dra over bagasjetrekket da vi dro på ferie sist. Veldig delig å ikke tenke på plass. Er i tillegg veldig gjerrig på drivstoff, noe som positivt![]()