Fame fotografene

W1ke

Elsker forumet
Pleier de å lagre bildene i 13mnd å så sende tilbud om å kjøpe alle bildene på cd, til kraftig redusert pris?

Jepp[:-]

Ja.

Eller enda lengre tid, jeg og exen tok noen bilder for 3 år siden... Jeg fikk tilbud om alle bildene på cd til en slikk og ingenting rett før jul, var faktisk så billig at jeg nesten slo til [8D]

Fikk brevet idag vi også. [:)]

Var jo så latterlig billig i forhold til tidligere, så tror nesten vi slår til på det tilbudet[:)]

Var jo mange fine bilder da, å er jo så morsomt å ha babybilder av ungene[:)]

Hvor billig da?
Vi var og tok bilder før jul, og har i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe cd fordi det var såpass dyrt, men har jo egentlig veldig lyst til å ha cd og da...

Ja fikk tilbud i jula. Så jeg bestilte. Venter på å få den i posten.

ORIGINAL: AlexandrasMamma

Hvor billig da?
Vi var og tok bilder før jul, og har i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe cd fordi det var såpass dyrt, men har jo egentlig veldig lyst til å ha cd og da...
1499

ORIGINAL: *Hilde79*

ORIGINAL: AlexandrasMamma

Hvor billig da?
1499

Kult[:D]

Jeg har også bestilt. Nå kan jeg leke meg med mine bilder selv på data !
De har også halv pris på alle bildene sine nå, jeg slengte meg også på det tilbudet. Fikk gratis foto i Tr.heim og halv pris på alle etterbestillingene mine. Gleder meg til foto !!

Back
Topp