fame fotografene??? mere??

Vi skal bruke et sånt gavekort neste torsdag. Da gjelder det å ha is i magen og kun ta det gratisbildet![&:] (Har tatt 1årsbilder, så dette er bare en ekstra fotografering i og med at det er gratis)

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: luna mor

tror jeg griner snart jeg...vil jo gjerne ha bildene men vi har jo ikke ett kott fullt av penger helller da[:(]
og for å få med gubben og barna på ny fotografering vet jeg ikke hva jeg skal bestikke dem med

Når han ser pris lista skjønner han vel at dere burde ta de på nytt hos en annen fotograf? Han vil vel gjerne  ha familie bilder han også[;)]

vi skal iallefall på visnings timen da.så får vi se hva det blir til.men vi skal bestille time til en annen fotograf når de åpner igen her nå...billigere ja

æ har ikkje tadd bilda der kun fordi dem e så dyr!!

æ har tadd en anna plass å fikk da m 25bilda i et album å d kosta 2600kr[:)]

ORIGINAL: maikaen

æ har ikkje tadd bilda der kun fordi dem e så dyr!!

æ har tadd en anna plass å fikk da m 25bilda i et album å d kosta 2600kr[:)]

rundt den prisen hos han andre vi skal til ja...så gleder meg til å høre hva de sier...bare påska blir ferdig nå så vi får komme oss i veg å prate m de

ORIGINAL: ~Amandas mamma~

å fy f***,er d sååå dyrt der??? *gulp!*[:-][8|][&:]

[&:] det er kjempedyrt...men de reklamerer og sier gratis ditt og gratis datt...så får du deg et sjokk da du får prislisten etter fotograferinga[:(][:@]

Back
Topp