fame foto

nei, man skal ta i novemer [:)] noen sammen med mannen i bar overkropp, og så har jeg lyst til og få tatt et Demi Moore-bilde

Dette har jeg ikke hørt noe om... hva er det snakk om??? *Nyskjerrig* ;)

det er litt det jeg også lurer på..hehe :p..hva det går i og sånn...tenkte jeg skulle ta med meg samboeren min ikke nå på tirsdag men da...men vi må kjøpe store bilder og sånn selv, men får det billigere..om man vil ha da...[:)]

Fame fotograf tar "gratis" gravidbilder. dvs de tar bilder på tirsdager mellom 13.00 og 14.00 (dropp inn) du får et bilde gratis og kan kjøpe de andre (du får de vel med på cd i en sånn smart format slik at du ikke kan printe de ut selv, og så får du såååå lyst på noen av de andre bildene som bare er såååå dyre)
men gøy læll [:D] hahaha

da forstod jeg rett [:)]

Bare det å ta bilder hos en fotograf er kanskje gøy i seg selv, aldri gjort det før [:D] så kan nå alltids prøve..og om de blir skikkelig fin..så regner jeg med at kjæresten kommer til å ville kjøpe ett :p

ORIGINAL: solfryd

Fame fotograf tar "gratis" gravidbilder. dvs de tar bilder på tirsdager mellom 13.00 og 14.00 (dropp inn) du får et bilde gratis og kan kjøpe de andre (du får de vel med på cd i en sånn smart format slik at du ikke kan printe de ut selv, og så får du såååå lyst på noen av de andre bildene som bare er såååå dyre)
men gøy læll [:D] hahaha

Hvor mye sånn ca koster ett sånt bilde i stor format? siden det er sååååå dyrt.. hehe[8D]
Vet du?

Det koster et sted mellom 10 000 og  15 000 å kjøpe rettigheten på bildene du tar hos Fame ... 

10 000 og 15 000? Var ikke det liiiitt mye?

kan jo få pakker som koster rundt 3500......

Back
Topp