Fam.vern.kontor

Cahaal

Gift med forumet
Utrulig lang ventetid!!!! Ringte 8/2 og ble oppringt i går om at vi hadde fått time først 14/3..... Dette skal bli noen herlige uker.... [:-]
 
gosh.. så kjedelig da! har dere mulighet for å gå til en annen kommune?
 
Er det mekling dere skal på? For isåfall kan dere bare gå til familieadvokat - det gjorde vi for jeg skulle flytte 5 timer unna, og hadde da ikke mulighet å vente de ukene på familievernkontoret.
Det er gratis hos advokat også altså [;)]
 
ORIGINAL: Vulcano

gosh.. så kjedelig da! har dere mulighet for å gå til en annen kommune?

 
Dessverre bare ett famvernkontor her i fylket!
 
ORIGINAL: pustle

Er det mekling dere skal på? For isåfall kan dere bare gå til familieadvokat - det gjorde vi for jeg skulle flytte 5 timer unna, og hadde da ikke mulighet å vente de ukene på familievernkontoret.
Det er gratis hos advokat også altså [;)]

 
Barnefaren vet ikke helt hva han vil. Først var han innstilt på å flytte, men nå vet han plutselig ikke om han vil flytte likevel... Famvernkontoret anbefalte uansett samtale først. Og det er så synd at det skal gå så lang tid - merker det litt på eldstemann nå og det er ikke noe gøy...
 
Det er ikke utroskap, alkohol eller vold inn i bildet her. Vi fungerer som gode venner, og ikke kjærester.
 
ORIGINAL: Cahaal

ORIGINAL: pustle

Er det mekling dere skal på? For isåfall kan dere bare gå til familieadvokat - det gjorde vi for jeg skulle flytte 5 timer unna, og hadde da ikke mulighet å vente de ukene på familievernkontoret.
Det er gratis hos advokat også altså [;)]


Barnefaren vet ikke helt hva han vil. Først var han innstilt på å flytte, men nå vet han plutselig ikke om han vil flytte likevel... Famvernkontoret anbefalte uansett samtale først. Og det er så synd at det skal gå så lang tid - merker det litt på eldstemann nå og det er ikke noe gøy...

Det er ikke utroskap, alkohol eller vold inn i bildet her. Vi fungerer som gode venner, og ikke kjærester.


Sier ikke dette for å tråkke noen på tærne, men du sier dere er gode venner, og fungerer bra som det. Dere kan ikke prøve å date igjen da?
Er jo faktisk sånn, at man ikke er hodestups forelsket hele livet. Kjærligheten vil forandre seg.
Og det er slike stunder man må jobbe ekstra for å holde sammen.
 
Vi fikk time uka etter vi.
Ville ringt og sakt at dere tar gjerne en time før om noen avbestiller.
Jeg fikk "presse" inn en time alene før meklingen, så det skal gå om de bare vil[;)]

Lykke til[:)]
 
ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Cahaal

ORIGINAL: pustle

Er det mekling dere skal på? For isåfall kan dere bare gå til familieadvokat - det gjorde vi for jeg skulle flytte 5 timer unna, og hadde da ikke mulighet å vente de ukene på familievernkontoret.
Det er gratis hos advokat også altså [;)]


Barnefaren vet ikke helt hva han vil. Først var han innstilt på å flytte, men nå vet han plutselig ikke om han vil flytte likevel... Famvernkontoret anbefalte uansett samtale først. Og det er så synd at det skal gå så lang tid - merker det litt på eldstemann nå og det er ikke noe gøy...

Det er ikke utroskap, alkohol eller vold inn i bildet her. Vi fungerer som gode venner, og ikke kjærester.


Sier ikke dette for å tråkke noen på tærne, men du sier dere er gode venner, og fungerer bra som det. Dere kan ikke prøve å date igjen da?
Er jo faktisk sånn, at man ikke er hodestups forelsket hele livet. Kjærligheten vil forandre seg.
Og det er slike stunder man må jobbe ekstra for å holde sammen.

 
Det er det jeg prøver å si til mannen min også.. Men vi var inne på fam.vernkontoret for litt over 2 år siden, men han mener ikke at det har blitt så mye bedre. Han føler fortsatt at jeg ikke har tid til han som kjæreste. Jeg forsøker å si at småbarnperioden ER hektisk. Han har følt det sånn helst siden eldstemann ble født for snart 5 år siden. Han har masse forventinger til forholdet - og blir skuffet , mens jeg ikke har noen forventninger - tar heller ting som bonus. Og det er det han er lei - å bli skuffet, føle seg avvist og ikke rekke til.
 
ORIGINAL: pustle

Er det mekling dere skal på? For isåfall kan dere bare gå til familieadvokat - det gjorde vi for jeg skulle flytte 5 timer unna, og hadde da ikke mulighet å vente de ukene på familievernkontoret.
Det er gratis hos advokat også altså [;)]


det gjorde jeg også !! fikk time samme dag ! [:D]
 
Back
Topp