Falt.!

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Helt sikkert noen som har tatt opp dette tidligere men jeg finner i hvertfall ikke noe om det!
Altså jeg hadde et lite uhell i går, og klarte å falle slik at jeg slo kneet (av alle steder) jeg ramlet med andre ord fremover- slo ikke magen, men ble brått litt små bekymret om det er noe skade som kan ha skjedd på lille i magen.. Noen som har noe beroligende å si, disse små ligger vel ganske beskyttet inne i magen eller? Hjelpes meg, jeg føler meg så overhysterisk og som den hønemoren!! :o

De ligger veldig beskyttet inni der ja! Så det gikk nok bra, men skjønner jo at du tenker på det, men ingenting i beskrivelsen av hvordan du falt som gjør meg bekymret for at det skal ha gjort noe skade iallefall (viss det hjelper).

Falt og slo kneet her for en uke halvannen siden. Reiste meg opp og datt rett på rompa. Vært litt bekymret men kom til å tenke på at jeg falt med min første og alt gikk bra med han ❤️ Var på ultralyd på torsdag og der var alt kjempebra ❤️

Takk for svar☺️
Litt vanskelig å forklare hvordan jeg falt, så mulig jeg falt slik at jeg landet litt på siden, og kneet gikk det verst utover. Virket som jeg kanskje strakk noen muskler i magen- men har verken vondt i magen eller hatt blødninger. Tror ikke noe har skjedd, men man blir jo litt mere på vakt når man har mageboer☺️

Jeg falt ned en trapp i uke 13 med min første. Fikk gynekologisk undersøkelse og UL. Alt var bra, og legen sa det skal MYE til før barnet i magen blir skadet av et fall. Håper du ikke har vondt. Tviler på at du trenger å bekymre deg :)

Back
Topp