Falt stygt på isen...

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Etter en veldig stressende fredag ettermiddag, skulle jeg forte meg ut av bilen for å rekke over enda mer før klokken var 16 og lille jenta mi skulle hentes og kjøres til pappan for helgen. Rett utenfor bilen klarer jeg i stressmodus å ramle stygt framover på isen. Det var så innmari glatt. Klarte å ta meg litt for, men kjente det godt i hofta og magen...
Min mann som kom hjem ca likt ble veldig redd da han fant meg jamrende på gang gulvet. Hadde masse vondt i magen og ekle kynnere. Ringte føden og de ba meg i første omgang bare ta det rolig, "det er ingenting man uansett kan gjøre når det er såpass tidlig i graviditeten"...

Vi hentet mini sammen ,kjørte henne til faren, men på vei hjem var magen bare verre. Så vi ringte og fikk komme inn på Ullevål Gyn/Føde. Lå til obs. De sjekket blodtrykk, lyttet til hjertelyd, tok masse blodprøver.
Fikk til slutt en UL.

Det var vondt og jeg var redd. Mannen min som jobber innen helsevesenet var rolig men jeg merket han var nervøs. MEN da jeg fikk ultralyd ble stemningen en annen. ALT var bare bra med lille. Lengden, nok forstervann, morkaken og lille er en GUTT.

Rørende! Så da ser det med andre ord ut til at vi får en gutt i mai mnd. Koselig!
Så den skumle historien endte godt.

Men jenter : BRÅDDER på glattisen! Jeg sier ikke mer.... Skummelt!!!

Off,skummel opplevelse,men heldigvis endte alt bra:-)
Gratulerer med gutt i magen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk! :) Herlig å se at alt bare var bra med lillegutt i alle fall :)
Ja skummelt! Brådder på gravide burde vært obligatorisk!!!!

Uff det var ikke den beste måten å få vite kjønnet på da. Men helt fantastisk at alt er bra.
Jeg har begynt å revurdere mine veldig glatte UGGs denne vinteren.. Sklir hele tiden.. Burde egentlig kjøpe nye sko med ordentlig såle også jeg..

Gratulerer med lillegutt <3

Huff, skummelt. Men gratulerer med en gutt da :) har allerede kjøpt meg brodder. I tillegg til at det er skummelt med fall er det også et hellsikke å gå på glatt føre med bekkenløsning. Brodder er gull ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skremmende, jeg går som en mus på isen...godt at ordnet seg, og gratulerer med gutten :)

uff ja, den isten er kjempeskummel!!!
Bra det gikk bra med deg da - og så morro at det er en gutt :)

Takk alle sammen! <3 Og gratulerer til deg også 'Maimi' - koselig med liten gutt :)
Ja isen er skummelutrolig skummel. Som sagt - brådder burde være obligatorisk!!!!!

Back
Topp