Falt på rumpa :(

RandomChick

Forelsket i forumet
Idag klarte jeg å falle på rumpa når jeg skulle dra en barnevogn opp trappa. Jeg er redd noe kan ha skjedd. Det gjorde ikke veldig vondt men jeg følte at det ristet inni meg. Jeg sjekket om jeg blør men det gjør jeg heldigvis ikke. Burde jeg ta haste time hos legen imorgen?
Er skikkelig bekymret

Så lenge du ikke ble eller hat vondt/kramper i magen så går det nok fint :) har hørt om de som har knust hofta og likevel har alt gått bra med spira :)

Så lenge du ikke ble eller hat vondt/kramper i magen så går det nok fint :) har hørt om de som har knust hofta og likevel har alt gått bra med spira :)

Jeg har vondt i den ene eggstokken ett par dager nå, så klarer ikke å kjenne forskjell på om det er den samme smerten som jeg hadde tidligere eller ikke. Vurderer å be om henvisning til tidlig ul med siden jeg frykter at spiren er utenfor livmora. Men håper alt er bra, har ikke delt med noen at jeg er gravid enda så bare mannen som er like bekymret.

Huff dette hørtes ikke godt ut. Det samme skjedde meg når jeg gikk gravid med datteren min sist.
Falt på isen og hadde ordentlig kramper og var støl i magen hele dagen.

Heldigvis gikk det over dagen etter, og alt gikk bra. Mest sansynlig går det bra med deg også, men det er vondt å gå rundt i uvitenhet.

Huff dette hørtes ikke godt ut. Det samme skjedde meg når jeg gikk gravid med datteren min sist.
Falt på isen og hadde ordentlig kramper og var støl i magen hele dagen.

Heldigvis gikk det over dagen etter, og alt gikk bra. Mest sansynlig går det bra med deg også, men det er vondt å gå rundt i uvitenhet.

Trist at det skjedde med deg, men det gjør at jeg blir roligere i forhold til selve situasjonen.

Jeg ville ikke vært så bekymret...

DE ligger så godt beskyttet inni der, så...

Tror nok det skal en del verre til, men ta gjerne en tlf til legen hvis du er bekymret.

Takk for at dere gjør at bekymringene mine blir mindre :)
Dessverre så var det fult hos legen idag, men smertene har ikke forverret seg og ikke noe tegn til blod så jeg tar det som ett godt tegn. Må bare være mer forsiktig i framtiden, det er så glatt ute har nesten falt flere ganger.

Jeg falt på rompa på ski i 6. Mnd og det gikk kjempe bra! Ikke vær redd

Det går som regel fint, men forstår bekymringen din altså.. :/ datt selv på isen forrige uke, og ble redd etter det, men har gått helt fint :)

Back
Topp