Falt på magen!

Lulu

Flørter med forumet
Hadde vært på akupunkturtime for bihulene mine som eg er så plaget med. Når eg var ferdig måtte eg ned noen trapper. Plutselig falt eg bare. Kom ut på gaten. Snublet der også. Rett på magen. Rett å ansiktet. Stor hevelse på leppen og ved siden av øyet. Masse blod. Der stod eg aleine. Bekymret for babyen. Kom en bussjåfør bort til meg med papir. Tok taxi hjem. Prøvde å ringe samboer, men han hadde jo ikkje telefonen på. Typisk. Når eg kom hjem kjørte vi opp til legen min. Der fikk vi høre hjertelyd og ble beroliget med at babyen har det bra. Eg hadde sikkert fått veldig lavt blodtrykk etter akupunkturen og mistet bevisstheten et øyeblikk...Flott. Men allikevel bekymrer eg meg. Redd for at babyen får en skade.
Skal på UL i morgen, den ordinaære. Prøvde å ringe til de også, om eg kunne komme i idag istedenfor. Men der var det så fullt.

Håper det går bra.....

alt er nok bra men skjønner du blir redd og at det er skummelt. Babyen ligger heldigvis godt beskyttet inni livmora og i fostervann:) De tåler mye de lille miraklene. Men bra du får sjekka opp det i morra så blir du beroliget også

Signerer Ubeleilig. Jeg var på UL igår, og spurte om det er farlig å trykke hardt på magen (for å få litt respons fra den lille ;)). Jordmoren la det var helt ufarlig, og at den lille ligger veeeldig godt og trygt inni der. Så det går nok helt fint. Tror det farligste er hva du tror - så bra du fikk sjekket hjertelyd hos lege og skal til UL imorgen. Ingen grunn til bekymring :)

Du får sette deg litt ned etter neste aku-time ;)

ubeleilig skrev:
alt er nok bra men skjønner du blir redd og at det er skummelt. Babyen ligger heldigvis godt beskyttet inni livmora og i fostervann:) De tåler mye de lille miraklene. Men bra du får sjekka opp det i morra så blir du beroliget også

Sign. dinna.. men som sagt, ikkje kjekt når slikt skjer.. kryssa fingrane for at alt står bra til!! 

eg falt da eg var veldig gravid med nr 1.. 
gikk bra med ho.. så lenge du ikkje har vondt så går det nok så fint så..
hus babyen ligger godt inni så veldig liten sjangs for at babyen merket noe som helst..

Jeg vil tro babyen ligger godt beskyttet der inne. Så lenge du ikke får noe stikkendes hardt inn i magen (som feks et spark eller en hard ball), så tror jeg ikke babyen blir truffet ennå hvis du faller flatt fremover.

Back
Topp