Falt på isen

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Klarte å skli og falle på isen, sklei bakover og landet egentlig ganske "fint" fikk mest støt på hofta og i hånda, magen var godt beskyttet. Jeg tissa på meg da jeg traff bakken, ble plutselig litt sånn.. Kan det være vannet? Nei.. Og jeg kjenner liv nå :) så... Er det en situasjon dere ville kontaktet legevakt/føden for, eller er det bare å prøve å glemme det og ta det med ro? :)

Hei:)
Jeg hadde lignende opplevelse i går, falt på isen hvor jeg landet på rumpa, og hendene tok litt av støyten så det ble et relativt greit fall (kjente det litt i halebenet etterpå). Var selv usikker først på om jeg burde ringe, men ettersom jeg kjendte godt med liv og ikke hadde noe smerter i ettertid så bestemte jeg meg for å bare ta det med ro.
jeg hadde heller ingen vannlating i forbindelse med mitt fall, så hvis du er bekymret så kan du bare ta en tlf for din egen betrygging ring heller en gang for mye enn for lite

Hei:)
Jeg hadde lignende opplevelse i går, falt på isen hvor jeg landet på rumpa, og hendene tok litt av støyten så det ble et relativt greit fall (kjente det litt i halebenet etterpå). Var selv usikker først på om jeg burde ringe, men ettersom jeg kjendte godt med liv og ikke hadde noe smerter i ettertid så bestemte jeg meg for å bare ta det med ro.
jeg hadde heller ingen vannlating i forbindelse med mitt fall, så hvis du er bekymret så kan du bare ta en tlf for din egen betrygging ring heller en gang for mye enn for lite
Kjedelig at du og falt på isen! Men takk for svar :) Ja.. Er jo noe med å bare få luftet bekymringen og helt sikkert få beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for :) Er det da føden man ringer til?

Sniker fra April!
Jeg hadde ringt føden:) fall, selv om det ikke er på magen, kan alikevel gi feks morkakeløsning de neste 24/48 t :)

Sniker, for å si at jeg også ville ha ringt. Det er uansett mye bedre å få pratet med helsepersonell og luftet; og jeg ville gjerne ha fått undersøkt uansett i tilfelle. :)

Da har jeg ringt. Hun jeg snakket med var veldig chill og rolig, sa at det i disse tilfellene stort sett alltid går veldig fint, mest at jeg blir forslått selv. Jeg skulle ha på et bind og følge med om det kommer noe mer lekkasje, og bare ta det rolig :) hun sa også at jeg selvsagt bare skulle ringe igjen om jeg kjenner smerter, magen strammer seg eller noe sånt. Men jeg ble veldig beroliget :) Er heldig og kjenner en del liv, så det er godt å vite at hun turner inni der!

Ville ringt føden. Falt selv på isen i uke 24, ringte da føden å fikk beskjed om at jeg måtte inn på kontroll. Det de er mest bekymret for er morkaken da den kan få skade å begynne å blø uten at du merker det i starten. Kjente også vanlig med liv fra mini men måtte ta måling av puls på mini å ul. Alt gikk heldigvis bra men bedre føre var når de sa at jeg skulle på kontroll så tok vi den, klarte da å senke skuldrene helt også i stede for å gruble om skal, skal ikke.

Ville ringt føden. Falt selv på isen i uke 24, ringte da føden å fikk beskjed om at jeg måtte inn på kontroll. Det de er mest bekymret for er morkaken da den kan få skade å begynne å blø uten at du merker det i starten. Kjente også vanlig med liv fra mini men måtte ta måling av puls på mini å ul. Alt gikk heldigvis bra men bedre føre var når de sa at jeg skulle på kontroll så tok vi den, klarte da å senke skuldrene helt også i stede for å gruble om skal, skal ikke.
Tydeligvis litt ulikt hva de sier da, hun jeg snakket med ymtet aldri frempå at jeg burde komme på kontroll :p

Back
Topp