Falt på isen

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg og 5-åringen var ute og akte nettopp, og jeg skled på isen og landet skikkelig hardt på øvre del av rumpa. 8 uker på vei, veldig lite artig å sitte og vente på tegn på om det har gått utover spiren. :schocked028
 
Ville ikke vært bekymret, den lille ligger godt innpakket i både det ene og det andre :)
 
Ville heller ikke vært bekymra. Leste i en av appene at det nå er så så mye fostervann som gjør at fosteret er ENDA bedre beskytta. Har også lest at det skal MYE til foreløpig, men etterhvert bør man vel være mer forsiktig. Vi er jo heldigvis ikke høygravide før vår/sommer da :)
 
Hørtes ikke godt ut, og forstår du blir bekymret, men som noen allerede har nevnt, de er godt polstret og det gikk nok fint :happy:
 
Håper det går bra med deg og at du ikke slo deg!

Jeg tenker som de andre at dette har gått helt fint, det er jo en liten skapning på et par cm inni der, altså temmelig smått og mye rundt som beskytter.
 
Hvordan går det med deg, har du klart å finne litt roen etter fallet?
 
Hvordan går det med deg, har du klart å finne litt roen etter fallet?
Bortsett fra tidenes blåmerke på begge skinkene går det bra. :rolleyes: Ingen blødninger eller magesmerter, så jeg satser på at det gikk bra. Takk som spør. :love7
 
Back
Topp