falt på isen

Frk.Rosa

Forumet er livet
Jeg sklei og falt på isen i sta. Falt på rompa/venstre hofte. Er det vanlig å kontakte føden da? Eller trengs det bare om noe føles unormalt? Er 39 +1 i dag..

Ring føden. Tenker siden du og da falt på rompen. Da får jo de ta avgjørelsen på om du må inn eller ikke.
Hvordan går det med deg?

Ja. Jeg måtte bli over natten for observasjon når det skjedde med meg forje uke og da var jeg 38 uker på vei.

Ring føden. Tenker siden du og da falt på rompen. Da får jo de ta avgjørelsen på om du må inn eller ikke.
Hvordan går det med deg?

Det går bra med meg.. er bare litt øm akkurat der jeg traff, rakk ikke å ta meg for med hendene. Følte meg som en elefant der jeg lå å kava for å komme meg opp igjen...

Hvor slo du deg da? Hadde du vondt?
Nei, hadde ikke vondt. Falt på rompa jeg også. Men måtte inn på observasjon over natten i tilfelle morkaken løsner. Det er derfor fall under svangerskap er farlig og den trenger ikke løsne med en gang heller. Håper det går bra med deg :-)

Det går bra med meg.. er bare litt øm akkurat der jeg traff, rakk ikke å ta meg for med hendene. Følte meg som en elefant der jeg lå å kava for å komme meg opp igjen...
Kan jeg tenke meg :p
Jeg klarte å falle ned trappen her for noen helger siden, rett på rompen og ryggen.. gjorde helt sykt vondt, men på meg tok de kun ctg og sendte meg hjem :/

Nei, hadde ikke vondt. Falt på rompa jeg også. Men måtte inn på observasjon over natten i tilfelle morkaken løsner. Det er derfor fall under svangerskap er farlig og den trenger ikke løsne med en gang heller. Håper det går bra med deg :)

Ok. Takk for svar! :-) kjennes greit ut! :-)

Ville dratt på en sjekk. Jeg falt plask rett på magen i uke 39. Bebis ble veldig stressa i et døgn og hadde høy hr på 180-200

Man skal visst alltid kontakte føden ved fall, da det er fare for morkakeløsning. Det kan skje i løpet av 24 timer etter fallet, så trenger ikke merke noe umiddelbart.

Lurt at du ringte føden! :) Greit at de tar avgjørelsene tenker jeg :) Håper det går greit med deg!

Au au au. Håper du har det bra. Mitt mareritt.

God bedring.

Samme her. Har pleid å vært såååå forsiktig når jeg har vært ute å gått... men det skjedde så fort at jeg rakk ikke å tenke en gang.

Håper det går fint og at du fortsetter å kjenne mye liv!!
Det går vel som regel veldig greit, men alltid fint å være på den sikre siden :happy:

Huff da :/ bra du snakket med føden og at de har fått beskjed hvertfall.
Håper det går bra med dere begge to <3

Det har vært full fart i magen siden jeg falt. Har konstant vært bevegelse, så må begynne å bli sliten snart inni der...

Det har vært full fart i magen siden jeg falt. Har konstant vært bevegelse, så må begynne å bli sliten snart inni der...

Kan ikke det bety at baby er stresset hvis det er MER bevegelse enn vanlig? Ikke for å skremme altså, men mer bevegelse kan også være en grunn til å dra inn til en sjekk. Ville ringt føden og hørt.

Kan ikke det bety at baby er stresset hvis det er MER bevegelse enn vanlig? Ikke for å skremme altså, men mer bevegelse kan også være en grunn til å dra inn til en sjekk. Ville ringt føden og hørt.

Har begynt å tenke tanken selv... for det har ikke vært pause i bevegelse siden 15.30.. nevnte det da jeg ringte tilbake til føden i sta. Men de virket ikke bekymret, så lenge jeg ikke hadde vondt i magen..

Back
Topp