Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring føden. Tenker siden du og da falt på rompen. Da får jo de ta avgjørelsen på om du må inn eller ikke.
Hvordan går det med deg?
Ja. Jeg måtte bli over natten for observasjon når det skjedde med meg forje uke og da var jeg 38 uker på vei.
Nei, hadde ikke vondt. Falt på rompa jeg også. Men måtte inn på observasjon over natten i tilfelle morkaken løsner. Det er derfor fall under svangerskap er farlig og den trenger ikke løsne med en gang heller. Håper det går bra med degHvor slo du deg da? Hadde du vondt?
Kan jeg tenke megDet går bra med meg.. er bare litt øm akkurat der jeg traff, rakk ikke å ta meg for med hendene. Følte meg som en elefant der jeg lå å kava for å komme meg opp igjen...
Nei, hadde ikke vondt. Falt på rompa jeg også. Men måtte inn på observasjon over natten i tilfelle morkaken løsner. Det er derfor fall under svangerskap er farlig og den trenger ikke løsne med en gang heller. Håper det går bra med deg
Lurt at du ringte føden! Greit at de tar avgjørelsene tenker jeg Håper det går greit med deg!
Au au au. Håper du har det bra. Mitt mareritt.
God bedring.
Samme her. Har pleid å vært såååå forsiktig når jeg har vært ute å gått... men det skjedde så fort at jeg rakk ikke å tenke en gang.
Det har vært full fart i magen siden jeg falt. Har konstant vært bevegelse, så må begynne å bli sliten snart inni der...
Kan ikke det bety at baby er stresset hvis det er MER bevegelse enn vanlig? Ikke for å skremme altså, men mer bevegelse kan også være en grunn til å dra inn til en sjekk. Ville ringt føden og hørt.