Falt på isen og doppler hos lege

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Er 11+0/11+6 idag. Slo meg voldsomt på isen idag. Slo korsrygg, halebein og hode. Skjedde så fort at jeg ikke rakk å reagere. Dro direkte til fastlege som var mer bekymret for meg enn lille. Mente at lille ligger godt polstret inni der. Legen prøvde å finne hjertelyd med doppler, og fant i et liiite sekund. Sa det var helt normalt å ikke finne i det hele tatt så tidlig.

Er det noen som har falt på isen der det har gått bra, og ikke funnet tydelig hjertelyd med doppler uke 11? Trenger beroligende ord her jeg ligger og verker.. ❤ har time til privat ul på onsdag, og håper tiden frem til da går superfort..

Jeg er enig med legen, såpass tidlig ligger lille så godt beskyttet inni der at det er veeeeeeeldig lite sannsynlig at fallet skulle påvrike han/hun. Angående hjertelyd, så nekter de her å i det hele tatt å prøve å finne hjertelyd med doppler før etter 14 uker, da det ofte er vanskelig, så det er helt normalt at de sliter med å finne den så tidlig ja!!!

God bedring til deg!! :-)

Jeg er enig med legen, såpass tidlig ligger lille så godt beskyttet inni der at det er veeeeeeeldig lite sannsynlig at fallet skulle påvrike han/hun. Angående hjertelyd, så nekter de her å i det hele tatt å prøve å finne hjertelyd med doppler før etter 14 uker, da det ofte er vanskelig, så det er helt normalt at de sliter med å finne den så tidlig ja!!!

God bedring til deg!! :-)
Takk! Hun nektet først, men jeg var så utafor at hun ville gi det et forsøk. Sa at i mer enn 70% av tilfellene fant de ingenting så tidlig.

Takk for oppmuntrende ord! :)

Jeg falt for litt over en ukes tid siden, først på kne så reiste jeg meg opp og falt rett på rompa. Var på ul på torsdag og alt var bra ❤️ De ligger ganske godt polstret, skal mye til for at det skjer noe tror jeg