Falt på isen..falle

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
for et skummelt vær. Masse nysnø oppå isete underlag. Så på vei til barnehagen med treåringen falt jeg så lang jeg var. Falt på hofta/rumpa og låret (og tok met for med armen så overkroppen ikke var nedi). Veldig øm i spesielt låret nå.

Det er ikke farlig når man faller sånn vel? Slo jo ikke magen

Har selv landa på isen hvor jeg tok meg i mot med hendene, ironisk nok på vei til legen, og hun kunne forsikre meg om at alt sto bra til :)

ta uansett en telefon om du skulle være i tvil.

Bra du sendte en melding til legen. Er greit, og være på den sikre siden.
Det har nok godt bra. Men synes det er tryggest at fagfolk avgjør hva som burde gjøres :)
Vi er jo ikke så store/tunge enda, men selv et sånn fall senere kan jo være farlig.

Bra du sendte en melding til legen. Er greit, og være på den sikre siden.
Det har nok godt bra. Men synes det er tryggest at fagfolk avgjør hva som burde gjøres :)
Vi er jo ikke så store/tunge enda, men selv et sånn fall senere kan jo være farlig.
Ja. Jeg er jo ikke en gang 17 uker ennå, så jeg regner egentlig me det har gått helt bra. Ikke spesielt vondt lenger, bare øm :P

Ja. Jeg er jo ikke en gang 17 uker ennå, så jeg regner egentlig me det har gått helt bra. Ikke spesielt vondt lenger, bare øm :p
Godt å høre :p
Er livredd, for og gå på fortauet i bakken ned til butikken her nå jeg. Ser for meg at jeg stuper fremover. Dem er ikke flinke til å strø :(

Godt å høre :p
Er livredd, for og gå på fortauet i bakken ned til butikken her nå jeg. Ser for meg at jeg stuper fremover. Dem er ikke flinke til å strø :(
Forferdelig :( Jeg har kjøpt brodder men synes de er nesten enda verre å gå på, føler meg ikke noe tryggere med dem :P Nei, nå synes jeg det kan bli vår snart :D

Sniker fra Mars. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre om jeg falt på isen uten å slå magen og spurte inne i mars når isen begynte å komme, de fikk meg til å tenke på noe som jeg aldri har tenkt over, nemlig morkakeløsning. Jeg tenkte liksom kun at fall/støt mot selve magen kunne være skummelt, men tanken på morkakeløsning hadde ikke slått meg :s sikkert sjeldent, og veit om mange som har falt og ingen har opplevd varige mén, men ville bare skrive det her tilfelle noen andre enn meg ikke tenkte på det :)

Sniker fra Mars. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre om jeg falt på isen uten å slå magen og spurte inne i mars når isen begynte å komme, de fikk meg til å tenke på noe som jeg aldri har tenkt over, nemlig morkakeløsning. Jeg tenkte liksom kun at fall/støt mot selve magen kunne være skummelt, men tanken på morkakeløsning hadde ikke slått meg :s sikkert sjeldent, og veit om mange som har falt og ingen har opplevd varige mén, men ville bare skrive det her tilfelle noen andre enn meg ikke tenkte på det :)

Var dette jeg tenkte på når jeg sa heldigvis er ikke vi eller babyer så store, og tunge enda. Så det blir ikke så stort rykk...men alltid bra og la fagfolk ta avgjørelsen om kontroll eller ei for det :)

Som oftest går det helt fint, men bedre med en sjekk for mye enn en sjekk for lite :)

Hvis ikke du fær svar må du ta å ringe. Magen har nok ikke fått noe skade. Er meg at morkaka og livmoren holder seg på plass og fortsetter å vokse som det skal. Er nok ikke skjedd noe. Men greit å få sjekket. Overdriv heller litt for å være sikker. Kanskje du får en ul. Så er du sikker. Eller du skal vel på oul snart?

Alt sånt som vi ikke vet noe om synes jeg er bedre å få ordentlig sjekket.

Hvis ikke du fær svar må du ta å ringe. Magen har nok ikke fått noe skade. Er meg at morkaka og livmoren holder seg på plass og fortsetter å vokse som det skal. Er nok ikke skjedd noe. Men greit å få sjekket. Overdriv heller litt for å være sikker. Kanskje du får en ul. Så er du sikker. Eller du skal vel på oul snart?

Alt sånt som vi ikke vet noe om synes jeg er bedre å få ordentlig sjekket.
Jeg har fått svar nå. Han skrev at det går som regel bra, men at jeg må ta kontakt om jeg har noe vondt eller noe. Men jeg har ikke det. Og OUL om en uke :)

Jeg falt på svaberg sist jeg gikk gravid. Det var mer på ryggen og det er visst værre. Gikk bra med oss altså. Men minner om at man også bør unngå fall bak på rygg :)

Jeg falt i december,uke 13 tror jeg. Har vært veldig redd men alt gikk bra. Det er is overalt,jeg hater den!!!

Au! Jeg falt også utenfor barnehagen da vinteren plutselig ble regn og 9 grader. Jeg datt selvsagt på rygg, og gutten min på 2 år OG jeg slo oss veldig på isen.
Heretter bruker jeg piggsko til og fra barnehagen [emoji4]
Jeg hadde vondt i nesten to uker etterpå, men babyen i magen gikk det fint med [emoji173]️

Back
Topp