falt ned kjeller trappa jeg!

simones mamma

Flørter med forumet
[&:]jeg er klønete og ganske stresset til tider, men i går tok kaka. sønnen min hadde vært i frysern og hentet is uten lov i går, så etter jeg hadde tatt den fra han skulle jeg sjekke om lokket var igjen på fryseren. men pga bekkene orket jeg ikke gå helt ned for og sjekke. så jeg bøyde meg for å se ned og da datt jeg med knærne først i trappa og boms rett på rompa på gulvet. [&:]var på legevakta hvor legen sjekket hjerte lyd og den hørtes normal ut.[:D] men klarer ikke gå.. hinker rundt og ynker meg noe sinnsykt. trudde ikke kneet kunne bli så vondt.. og rompa er helt blå... menmen, kjeder meg da, [&o]skulle ha med begge barna på lekeland og kose oss skikkelig i helgen, men istedet sitter jeg ganske fast, og kjeder meg. håper dette går over snart, selv om jeg er redd bekkene bare blir enda vondere nå. uff...[&:]

uff..det går nok bra bare du tar det med ro eit par dager nå..har selv ramla ned trappa og heldigvis gikk det bra!!! men TA DET MED RO!!!
trøsteklem

huffda! Være fosriktig når du er ute å går! God bedring

off da.. det var ikke godt!! beklager at jeg ler litt også da... er jo så typisk når vi tror vi skal være sååå smarte¨å ta snarveier... [:)] go bedring jaffal... [&:]

ORIGINAL: ainakor79

huffda! Være fosriktig når du er ute å går! God bedring

Signerer[;)]

Auauauau, dette høres vondt ut. Lykke til med pleiing av rumpestumpen. Bra at alt gikk godt med babyen.

auuu.. Det hørtes ikke godt ut.. God bedring med rompa[:D][:D]

Back
Topp