Falt i badekaret

Huff så ekkel opplevelse! Veldig godt alt står bra til og at du fikk ordentlig sjekk

Tenker på fall hver gang jeg stabber meg bortover på glattisen nå om dagen også. Guffent føre altså
Ja, dumt at det har regnet såpass mye at snøen er blitt borte og at det nå har blitt is igjen:( Vi må være forsiktig..

Så bra alt var bra. Skummelt med fall
Jeg har falt ett par ganger på isen allerede og det har jo gått greit og ikle vært så vondt eller hardt. Men når jeg sklei i badekaret i går, det var skikkelig guffent og vondt.. Hele badekaret flyttet seg noen cm og begge gutta kom løpende inn for jeg satt å hulka for hadde så vondt i armen. Det var det første kjente. Resten av vondtene kom etterpå når jeg fikk roet meg ned og vår på vei til Ahus.

Jeg har falt ett par ganger på isen allerede og det har jo gått greit og ikle vært så vondt eller hardt. Men når jeg sklei i badekaret i går, det var skikkelig guffent og vondt.. Hele badekaret flyttet seg noen cm og begge gutta kom løpende inn for jeg satt å hulka for hadde så vondt i armen. Det var det første kjente. Resten av vondtene kom etterpå når jeg fikk roet meg ned og vår på vei til Ahus.
Offf. Hadde vært livredd! Hvordan går det med deg nå?

Back
Topp