Falt fremover på tur idag

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Var ute og gikk med hunden. Gikk veldig rolig. Så får bikkja for seg at den pinnen jeg kastet fra meg skulle hun ha, og satte i et byks. Dette fikk meg ut av balanse og klarte ikke hente meg inn og faller fremover mot magen.

Klarte heldigvis å tenke såpass at jeg fikk begge armene foran slik at dem tok av for fallet. Fikk en strekk i ene skulderen og fikk umiddelbart en reaksjon på hva som kunne skjedd om jeg ikke hadde klart å ta meg fore med armene. Bikkja ble kjempe engstelig for meg og sleiket meg i ansiktet helt til jeg kom meg på beina.

Det er skrekken å falle på magen

Kjenner til den! Jeg er ekstremt klønete og nå er jo tyngdepunktet litt fremover, men kjenner jeg er mye mer bevisst på hvordan jeg går osv. Men det er ikke alle fall man kan unngå. Heldigvis har jeg vært heldig alle gangen og klare å ta meg for med armene eller havne forsiktig på siden... Men ja, her hadde det blitt rett til legevakt/sykehuset om jeg hadde klart å falle på magen!!

Uff, så ubehagelig :( Datt en gang tidligere i vinter jeg også, men gikk heldigvis ned i knestående først og klarte å ta meg for med hendene, men blir jo veldig redd med samme da. Det er den største skrekken å lande på magen ja!

Sambo var så søt i dag :) Han drar hjemmefra før meg, så fikk melding om at det var veldig glatt ute og jeg måtte gå forsiktig :Heartred

Uff håper det gikk bra? Fikk kroppen en støkk? I så fall kan det være en ide å ringe føden bare for å forhøre seg. Vet at morkaken kan ha tatt litt støt ved fall selv om man ikke merker noe på utsiden!

Uff, så ubehagelig! Her skled jeg på isen og datt på magen uten å klare å ta meg for (da jeg gikk gravid med førstemann, i uke 30). Det gikk heldigvis bra, selv om jeg fikk litt ubehag. De er vel ganske "polstret" og beskyttet der de ligger i magen, men det setter uansett en støkk i en!

Uff håper det gikk bra? Fikk kroppen en støkk? I så fall kan det være en ide å ringe føden bare for å forhøre seg. Vet at morkaken kan ha tatt litt støt ved fall selv om man ikke merker noe på utsiden!
Det gikk bra, var armene og ene kneet som tok fallet. Magen traff aldri bakken. Falt på myk grunn i skogen.
Hadde magen berørt bakken hadde jeg ringt. Eller hadde stikket over til naboen som jobber som jm på føden og har sagt jeg bare skal bruke henne om det er noe jeg lurer på eller bekymrer meg for.

Ingen tegn på blod, fin og aktiv krabat, ingen murring, smerter eller provoserte kynnere. Så gikk heldigvis bra

Back
Topp