Falske vipper

permanenta

Glad i forumet
Noen som har noen de kan anbefale?
Og om det er noen gode tips for selve monteringa? :)

Har aldri prøvd før, men kunne tenkt meg og prøve i helga :)

først klipper du til vippene,de er som regel altfor lange for øye buen.
så dypper du de i godt med lim,blås til limet er tørrere,sett de på plass,og dytt de helt inn til vippene dine begynner,hold leeeenge :) og vips.. dådyr :)

de sitter til du fjerner de selv,ihvertfall et par dager,så kan du bruke de om igjen...de jeg bruker koster ca 70 kr pakka,det er depend sine :)

Jeg bruker bare enkeltvipper, syns det er finere på øynene enn raden, og ser MYE mer naturlig ut. Da er det bare å dyppe hvert punkt i lim, og feste dem heeelt innerst på vippen. Da får du de så tykke, lange og fyldige som du vil selv. Krever littegranne øvelse, men er MYE finere, og føles helt vanvittig mye bedre ut på øynene.

Penest resultat får du hvis du bruker våtliner langs vippekanten øverst først, samt mascara på dine egne vipper. Bare et tynt lag. Vippelimet som følger med disse settene er skrap. Det er bedre om du kjøper enten på nett, eller hvis du bor sentralt, har de butikk for tv- og teatersminke i Oslo. Der får du kjøpt skikkelig vippelim. 

Bruker Depend sine, velger de som er fyldige og ikke for lange..det er forskjell på de så ta de du synes ser finest ut.

Legg sminken først og så vippene til slutt, klipp de til og lim gjerne delen på vippa igjen så får du de ekstra tykke i ytterkant  syns man får veldig fine øyne med vipper jeg..

Back
Topp