falske rier

olsenbanden2

Betatt av forumet
Natt til mandag og natt til fredag hadde jeg falske rier, sterke kynnere, m mensen murringer hvert 10 min, så 5 min. mellomrom. Mandag dro jeg til sykehuset, men siden jeg ikke hadde hatt noe vannavg. eller at slimproppen hadde gått var det ikke noe på gang.

Natt til fredag og fredag best.jeg meg for å ikke ringe sykehuset før det gjorde ganske så vondt, men utpå dagen ga det seg.

Jeg er straks i uke 36, hodet til lille prinsesse festet seg for to uker siden.

Jeg har hatt kynnere siden u 18.

Er det noen som har opplevd falske rier, og hvordan? [:)]

Vi gleder oss så vanvittig mye til å bli kjent m bittelille i magen.....[;)]

Heia,
jeg har gått med falske rier, maserier i to uker nå. Vi trodde fødsel var i gang og ringte sykehuset som bad oss komme. Der mente alle at nå var fødsel i gang, men nei....vi ble sendt hematt dagen etter. Siden har jeg hatt relativt sterke menssmerter og maserier som kommer og går. På sykehuset var det helt nede i 3-4min mellom riene........så jeg går da fortsatt her og håper.........lykke til!!!

Har termin torsdag 17.november[:)] så nå er det fryktelig nærme til den datoen.......uansett er det mindre enn tre uker igjen.............Har vært ute og klippet kirsebærgreiner nå så håper det har gjort susen med litt bøy og tøy[:D] Store lykkeklemmer om at du slipper å gå helt til fødsel med slike falske rier...

Hei!

jeg har og opplevd masse falske rier før fødselen (ca. 3 uke før).
da ekte riene kom, var jeg usikker at dem var ekte.
var redd å reise på sykehuset og bli sent hjemme.
så gikk jeg rundt på stua ca.4 timer.jeg ringte til sykehuset bare da jeg begynte å ha litt blod.
og så hadde jeg 6cm åpening.

det er sikkert at noe er på vei.
det kommer snart.

masse lykke til!

Kynnerne gir seg ikke, det er så sprøtt at d er så regelmessige.... går mellom 10 og 5 min mellom hver.... Men, nå har jeg ikke mensmurringer eller noen smerter som jeg har hatt før.

Det sies jo at kynnere modner livmorhalsen, min må jo være overmoden...hehe[:D]

hehe...det tror jeg min må være også da......de siste dagene har det vært 6-7min i mellom og dom er så sterke at det gjør vondt å puste, men venter likssom på at det skal tilta litt da.......................

Har hatt det sånn i tre uker på mandag......hadde termin i går så nå er det bare å håpe at det ikke går noe særlig over....
Har ikke lyst til å bli satt i gang........overtidskontroll 1.desember.

Back
Topp