Falske negler..

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Dere som har falske negler... hva anbefaler/har dere selv???

Jeg er fast bruker av negletuppene de selger på h&m! Da er det din egen negl og de ser naturlige og fine ut [:)]

ORIGINAL: Starbucks_

Jeg er fast bruker av negletuppene de selger på h&m! Da er det din egen negl og de ser naturlige og fine ut [:)]

Sitter de bra på da? Jeg er så vimsete at jeg er redd de hadde falt av fort ja[8D][:D]

ORIGINAL: ••gizmo••

Sitter de bra på da? Jeg er så vimsete at jeg er redd de hadde falt av fort ja[8D][:D]

Hehe.. Sitter på 7-10 dager [:)]

ORIGINAL: ••gizmo••

Hehe.. Sitter på 7-10 dager [:)]

Ooo.. Lurer på om ikke dette må prøves[:D]

hmm... men faller ikke dem fort av om man kommer borti dem etc??[&:]

ORIGINAL: Delia

hmm... men faller ikke dem fort av om man kommer borti dem etc??[&:]

Nei, du limer først.. og limet sitter som bare det.. Så har du over en slags neglelakk og spray 3 ganger oppå der igjen.

hmmm.. kanskje verdt et forsøk!![:)] Takk for tipset!!![:)]

Noen andre som har støpenegler som vil si hva dem har og hva det koster??[:)]

har støpte negler, er super fornøyd, hatt det i 7 år nå.
går en gang i måneden å fikser de, betaler 700 kr.

ORIGINAL: *Aveta*

har støpte negler, er super fornøyd, hatt det i 7 år nå.
går en gang i måneden å fikser de, betaler 700 kr.

Hva betaler du første gangen da??[:)]

[:)]

Jeg er negldesigner.. Lager akrylnegler. Legger det bare oppå din egen negl det og, og når de vokser ut, er dine negler helt like som alltid.
Jeg liker akrylnegler best, syns deg gir renest uttrykk. Men det har kommet mange gode gelesystemer på markedet nå, blant annet Brisa, som neglakademiet fører.

ORIGINAL: Pijah

Jeg er negldesigner.. Lager akrylnegler. Legger det bare oppå din egen negl det og, og når de vokser ut, er dine negler helt like som alltid.
Jeg liker akrylnegler best, syns deg gir renest uttrykk. Men det har kommet mange gode gelesystemer på markedet nå, blant annet Brisa, som neglakademiet fører.

Hvor mye tar du første gangen da? Og hvor mye for å holde dem??[:)]

Jeg tar 800 første gang og 650 for vedlikehold.
En jeg gikk på kurs med tar 1600 for nytt og 1200 for etterfylling. Hun driver egen salong. Jeg har det kun som hobby nå. Men dyktig, får mye skryt og mange henvendelser. :)

ORIGINAL: Pijah

Jeg tar 800 første gang og 650 for vedlikehold.
En jeg gikk på kurs med tar 1600 for nytt og 1200 for etterfylling. Hun driver egen salong. Jeg har det kun som hobby nå. Men dyktig, får mye skryt og mange henvendelser. :)

Får lagre deg på minnet.. tror du bor i nærleiken!!![;)]

jeg vet om mange plasser i krsands område dem tar 700-800 første gang også 500 for etterfylling, syntes mange er så dyre, man skal jo tross alt ha det på en gang i mnd om man følger opp![&:]

Back
Topp