Falske Bugaboo vogner

Tvillingsmurf

Forelsket i forumet
*MIA*
Bugaboo advarer mot falske bugaboo vogner på hjemmesidene sine, det er noen som selger disse vognene i Norge nå til 1/2 til 1/3 av Barnas Hus. Er et tilbud for godt til å være sant, så er det regel det. Anbefaler dere å undersøke nøye før dere bruker 5-6000 på en kopi...

Har du nettsiden hos bugaboo hvor dette står? Jeg kjøpte en av disse rimelige i nabobyen og ved sammenligning av andre vogner ser den helt ekte ut. Fant også tipssiden på ebay ift hva man skal lete etter som kan avsløre en kopi og ingen av disse gjelder for min vogn.

Kjøpt er kjøpt for min del, men skulle det være en kopi vil jeg ikke selge den videre etter bruk.

VARSKO!!! Ifm denne saken har jeg undersøkt nærmere. Selger er en storsvindler og man bør IKKE kjøpe vogn av BARNESPIRENE LTD. Vedkommende (er det lov å legge ut navn så gjør jeg det!) har tidligere skiftet navn og opererer med svindel nå som da. Han har også flyttet fra fra innlandet og til Tønsberg. Dersom noen har vært svindlet av ham kan dere fint få navn, teledonnummer, adresse osv av meg.

Hadde nok aldri fått vognen jeg heller om det ikke var for at vi fysisk hentet den!

ANMODNING til de som har bestilt fra denne personen.

Politiet vil at så mange som mulig anmelder ham. Det er jo strengt tatt en "fillesak", men er vi flere står saken sterkere. Det viktige er at anmeldelsen merkes med "åsted" (Finn, Tønsberg, Hermelineveien 7) for at alle sakene sendes over til Tønsbergpolitiet. Det er da lettere for etterforskeren å koble saken enn om det er flere finn-anmeldelser som ikke har noe geografisk ståsted.

Husk kopi av alle opplysninger (mail, kontrakt, betalingsoverføringer osv).

Back
Topp