Falsk positiv ?

C-2966597

Første møte med forumet
Har spottet i ca. En ukes tid - tok en graviditetstest for å avkrefte, så hoppet i dusjen og så ikke på den før etter ca. 15-20min, da var det en ujevn strek.

Har ikke opplevd dette ved tidligere graviditet. Har akkurat fått tilbake mens etter 14mnd. Og er «kun» på cd 20

Kan dette være falsk positiv ? Kjemisk ? Erfaringer ?

Vedlegg

• 8DA51D9A-3CD7-49B6-9584-9E80A23C2274.jpeg
    8DA51D9A-3CD7-49B6-9584-9E80A23C2274.jpeg
    655,8 KB · Visninger: 39
  • A21C3881-2D44-4FAC-8CCE-966E6B6ED3AF.jpeg
    A21C3881-2D44-4FAC-8CCE-966E6B6ED3AF.jpeg
    339,3 KB · Visninger: 39
Testen er ikke gyldig lengre etter så lang tid. Har du ikke fler? Med så tydelig strek ville jo en ny slått ut også vil jeg tro :)

Ta en ny, ville ikke stolt på testen når streken er ujevn. :)

Testen er ikke gyldig lengre etter så lang tid. Har du ikke fler? Med så tydelig strek ville jo en ny slått ut også vil jeg tro :)
Jo, men er ikke hjemme for øyeblikket - hadde tilfeldigvis en i toalettmappen !

Var på butikken og kjøpte en fra rfsu rett etter - den var negativ. Skulle bare ventet litt med å ta den, for at jeg skulle stolt litt mer på akkurat den.

Får teste mer når jeg kommer hjem !

Var på butikken og kjøpte en fra rfsu rett etter - den var negativ. Skulle bare ventet litt med å ta den, for at jeg skulle stolt litt mer på akkurat den

Var på butikken og kjøpte en fra rfsu rett etter - den var negativ. Skulle bare ventet litt med å ta den, for at jeg skulle stolt litt mer på akkurat den

Min rfsu var negativ i to dager mens metode strimler var svak positive så den trur jeg slår ut veldig seint..

Back
Topp