Falsk positiv?

Verri29

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Hei! Jeg ville bare dele et bilde med dere av en tidlig graviditetstest som var negativ innenfor tiden også skulle jeg bare for moro sjekke den i søpla etterpå og da var den ganske positiv? Jeg ser at den er rosa og det er veldig veldig merkelig for jeg er IKKE gravid.. Sønnen min har nettopp hatt omgangssyke og i går kveld natt fikk jeg det.. Men måtte ta en test da samboeren tulla med at jeg kunne være gravid og de på jobben.. Siden jeg har vært av og på kvalm siden fredag, men jeg er ikke det for jeg hadde jo positiv el test to dager på rad søndag og mandag og så negativ igjen :p men ja til poenget.. Jeg ville dele dette med dere så dere ikke får falske forhåpninger om dere ser at testen plutselig får en strek...

Vedlegg

• IMG_20210303_145235.jpg
    IMG_20210303_145235.jpg
    11,4 KB · Visninger: 502
  • IMG_20210303_145317.jpg
    IMG_20210303_145317.jpg
    10,2 KB · Visninger: 352
  • IMG_20210303_145533.jpg
    IMG_20210303_145533.jpg
    19,3 KB · Visninger: 339
Positiv etter tiden. Normal sine tester. Aldri fått det på de før så trodde jeg var gravid. Tok tester dagen etter og alle de var negative...

SKIKKELIG positive også..

Vedlegg

• 350DB9CB-E24E-4FE8-A244-8A9C596A469C.jpeg
    350DB9CB-E24E-4FE8-A244-8A9C596A469C.jpeg
    9,8 KB · Visninger: 317
  • 0F15A191-E036-474B-BA09-20B0AE63C842.jpeg
    0F15A191-E036-474B-BA09-20B0AE63C842.jpeg
    9,8 KB · Visninger: 292
  • 0B75AB0B-6714-450A-AF98-ACEEAB153F0E.jpeg
    0B75AB0B-6714-450A-AF98-ACEEAB153F0E.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 330
Positiv etter tiden. Normal sine tester. Aldri fått det på de før så trodde jeg var gravid. Tok tester dagen etter og alle de var negative...

De så skikkelig positive ut ja, hadde garantert innbilt meg at jeg var gravid selv om svaret er ugyldig etter frist:hilarious: aldri opplevd så sterk strek på en tørr test

Last edited:

Shitt, disse var mye sterkere enn mine. Husker du sånn ca hvor lenge etter tiden de slo ut?? Bra du deler <3

De så skikkelig positive ut ja, hadde garantert innbilt meg at jeg var gravid selv om svaret er ugyldig etter frist:hilarious: aldri opplevd så sterk strek på en tørr test
Ja, gjorde det selv. Spesielt når man får det på to stykker. Testet før IKM så tenkte det va grunnen til sent utslag. Men TR kom på dagen også så tviler for at det kan ha vært noe kjemisk heller. Spesielt da jeg dagen etterpå tok en test som er mer sensitiv enn denne som da viste negativ

Synes det er så dårlig.. Vi bruker faktisk penger på disse testene :p tenk på de som er helt nye i det her og tror de er gravide når de ikke er det..

Det er jo bare å lese bruksanvisningen da. Der står tidsrommet testen er gyldig :)

Testen er ikke falsk positiv med mindre den ble positiv innenfor tidsfristen. Var en på forumet her for litt siden som opplevde det - det er dårlig.

Det er jo bare å lese bruksanvisningen da. Der står tidsrommet testen er gyldig :)

Testen er ikke falsk positiv med mindre den ble positiv innenfor tidsfristen. Var en på forumet her for litt siden som opplevde det - det er dårlig.
Ja jeg vet, men er ikke alle som skjønner det eller godtar det! Jeg synes uansett at testene burde ikke bli positive hvis man ikke har HCG! Mange som har fått positiv etter tidsfristen og vært gravide også..

Synes det er så dårlig.. Vi bruker faktisk penger på disse testene :p tenk på de som er helt nye i det her og tror de er gravide når de ikke er det..
Helt enig... forstår hvis man leter etter en strek som knapt vises med mindre den treffer et spesifikt lys eller redigeres på kamera. Sånne ting er som å be om å bli skuffet. Jeg ser på den fra en armlengdes avstand, ser jeg ingen strek så er det ingen strek. Den vil jo bli sterkere om man er gravid etter noen dager. Men så klare streker med farge er fryktelig misvisende og burde ikke oppstå

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp