Falsk positiv RFSU strimmel

Solomor2020

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Er det noen som har opplevd falsk positiv test med disse testene? Tok en til morran i dag som viste klart to streker, helt sikker på st det ikke var skygge. Tok en babyplan for en time siden som var blank:( Er fortsatt veldig tidlig da, bare 7 dpo.....

Er det noen som har opplevd falsk positiv test med disse testene? Tok en til morran i dag som viste klart to streker, helt sikker på st det ikke var skygge. Tok en babyplan for en time siden som var blank:( Er fortsatt veldig tidlig da, bare 7 dpo.....
Jeg har fått en svak (men tydelig) positiv rfsu en gang, men det betyr jo ikke at din er det! Mulig at urinen var mindre konsentrert eller at testene har ulou sensitivitet?

Jeg har fått en svak (men tydelig) positiv rfsu en gang, men det betyr jo ikke at din er det! Mulig at urinen var mindre konsentrert eller at testene har ulou sensitivitet?
Falsk positiv? Du var ikke gravid altså? Ja, urinen var nok mer konsentrert til morran i dag, men man mister jo motet. Samme sensitivitet på begge...

Falsk positiv? Du var ikke gravid altså? Ja, urinen var nok mer konsentrert til morran i dag, men man mister jo motet. Samme sensitivitet på begge...
Ja beklager, glemte ordet "falsk". Jeg var ikke gravid da. Men som man sier betyr strek gravid. Så jeg tror det hører til sjeldenhetene. Ta en ny en i morgen tidlig :)

Mange falsk positive rfsu strimler dessverre[emoji20]

Har fått det, var sikker på positiv test, men den var falsk positiv! Skal aldri mer kjøpe dem

Er helt forferdelig, skulle ikke ha vært lov.... Jeg driver og drar til Danmark, og det her er den tredje og muligens siste gangen jeg kan dra pga økonomi, så jeg tenkte ENDELIG!!! Men etter at jeg tok den babyplan testen gikk jeg rett i kjelleren, gråtet i hele dag nesten:smiley-angry017

Er helt forferdelig, skulle ikke ha vært lov.... Jeg driver og drar til Danmark, og det her er den tredje og muligens siste gangen jeg kan dra pga økonomi, så jeg tenkte ENDELIG!!! Men etter at jeg tok den babyplan testen gikk jeg rett i kjelleren, gråtet i hele dag nesten:smiley-angry017

Uff, klem til deg. Håper det vil sitte denne gangen [emoji173]️

Jah. Fikk det før sommeren. Falsk positiv midt i syklusen. Tok en cb digital med en gang etterpå som selvfølgelig var negativ.

Snakket med RFSU som mente at den ikke var positiv (fikk svakere strek da jeg var gravid så det er jo bare tull) - hvorpå de lovet å sende meg ny test i posten.
Har ikke sett noe til den.

Kan jo være litt tidlig for babyplan testen? Har du bilde av testene ? Krysser fingrene for deg

Krysser alt jeg har for at du får positiv test.

Men jeg har dessverre hørt og sett mye dårlig om RFSU. Har aldri brukt de selv, på grunn av det dårlige ryktet de testene har.

Back
Topp