Falsk positiv eggløsningstest? Clear Blue digital

Padawan

Flørter med forumet
Marsmagi 2025
Eg har brukt eggløysingstestar før og alltid hatt eggløysing til forventa dag. 28 dagars syklus.

Sidan eg har lest at eggløysing kan komme til forskjellig tid sjølv om mens er til forventa tid har eg tatt eggløysingstest både når vi prøvde til første baby og no.

Eg hadde MA tidlegare i år i veke 8. Etter det kjøpte eg ein haug med babyplan eggløysing og graviditetstestar, men fekk mens før eg rakk å byrje å bruke dei.

Neste eggløysingsperiode var eg på jobb på sjøen.

No er eg heime og fekk mens til normal tid. So byrja eg å teste eggløysing både med babyplan og clear Blue digital som eg har brukt før.

I teorien skulle eg hatt eggløysing på laurdag som kjem.

På laurdag var eg negativ på begge.
Søndag fekk eg smilefjes på clear blue. Eg tenkte det var sånn “fertil, men ikkje maks”, men når eg skulle teste igjen på måndag var smilefjeset der enno. Altso positiv eggløysingstest. Baby plan var ikkje positiv.

I går (tysdag) fekk eg testa på nytt med clear blue - negativ. Same med baby plan.

I dag hadde eg meir tydeleg strek med baby plan og blinkande smiley med clear blue.

Kan den positive med clear blue ha vore falsk?
 
Kan være at kroppen har prøv på eggløsning, men ikke fått det til. Å om det er den lilla clearblue du bruker, så blinker smileyen når den er høy, å fast smiley betyr max, å den faste er værende i 48timer mener jeg det står i bruksanvisningen :shy:
 
Eg har brukt eggløysingstestar før og alltid hatt eggløysing til forventa dag. 28 dagars syklus.

Sidan eg har lest at eggløysing kan komme til forskjellig tid sjølv om mens er til forventa tid har eg tatt eggløysingstest både når vi prøvde til første baby og no.

Eg hadde MA tidlegare i år i veke 8. Etter det kjøpte eg ein haug med babyplan eggløysing og graviditetstestar, men fekk mens før eg rakk å byrje å bruke dei.

Neste eggløysingsperiode var eg på jobb på sjøen.

No er eg heime og fekk mens til normal tid. So byrja eg å teste eggløysing både med babyplan og clear Blue digital som eg har brukt før.

I teorien skulle eg hatt eggløysing på laurdag som kjem.

På laurdag var eg negativ på begge.
Søndag fekk eg smilefjes på clear blue. Eg tenkte det var sånn “fertil, men ikkje maks”, men når eg skulle teste igjen på måndag var smilefjeset der enno. Altso positiv eggløysingstest. Baby plan var ikkje positiv.

I går (tysdag) fekk eg testa på nytt med clear blue - negativ. Same med baby plan.

I dag hadde eg meir tydeleg strek med baby plan og blinkande smiley med clear blue.

Kan den positive med clear blue ha vore falsk?
Den på søndag, var det smiley som ikke blinket eller blinket det? Og er det den lilla eller rosa du bruker? Synes det er veldig rart om du fikk stillestående smiley men negativ babyplan eggløsningstest, da må det jo nesten være noe gale med clearblue tenker jeg. Om du fikk blinkende smiley i dag, ville jeg tatt to babyplan EL tester til dagen (midt på dagen og kveld). Når du da får stillestående smiley på CB kan du gå ned til å bare ta babyplan på kvelden :)
 
Takk for tips :)
Ja, er den lilla og fikk stilleståande smilefjes på søndag. Dessverre var eg totalt i tåkeland og var sikker på at det måtte vere blinkande sidan det var so mange dagar igjen til EL.

Blinkande igjen i dag og meir lovande på baby plan.

Då tar eg ny baby plan i kveld og satsar på EL til helga! Vi fekk ikkje so mykje ut av forsøket på søndag og stressa ikkje sidan eg trudde den berre var “høg fertilitet”.

Mannen slit litt med å prestere under stress… so no har vi gått over til kopp og sprøyte, ekstremt romantisk ;)
 
Syklus kan forandre seg fra måned til måned. Den svinger. Enten er den 28. 25 eller 24 eller 40. Jeg bruker monitor. Følger med.
 
Syklus kan forandre seg fra måned til måned. Den svinger. Enten er den 28. 25 eller 24 eller 40. Jeg bruker monitor. Følger med.
Ja, derfor eg testar EL kvar syklus :)
Var berre so rart då eg alltid er “spot on” og no var tidleg og gjekk rett frå negativ til positiv på clear blue, men negativ på baby plan.
 
Etter nokon dagar med blinkande smilefjes (høg fertilitet) har eg igjen fast smilefjes (positiv eggløysing). Babyplan er ikkje heilt der, men nærmar seg :)

Satsar på at dette er “the real deal “ ;)
 
Samme denne syklusen. CD9, har “alltid” EL CD 15. Rett frå negativ til maks positiv på clearblue. Godt eg tar babyplan i tillegg og ikkje stoppar her :)
 

Vedlegg

  • IMG_6458.jpeg
    IMG_6458.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 20
Så rart, jeg har bare brukt CB for å sjekke EL og trodde jeg kunne stole på de, men dette var jo litt mistenkelig
 
Back
Topp