Falsk positiv CB advanced, eller falsk negativ g test?

Prøverpånr1

Forelsket i forumet
Jeg fikk maksimal fertilitet på cb advanced den 10 november og hadde samleie samme dag.
9 dpo begynte jeg og spotte litt og gjorde det i 3 dager. Ikke nok til at jeg trengte bind eller tampong og kun lyse rosa. Begynte også å få lette murringer(som fortsatt er der)
Jeg testet negativt på morgenurin i dag og har IKM i morgen. Overhodet ingen tegn til TR.
Kan CB gi falsk positiv, eller kan jeg regne med at EL faktisk var den dagen?
Og dere som ikke har fått positiv test før IKM, når ble den først positiv?

Jeg fikk maksimal fertilitet på cb advanced den 10 november og hadde samleie samme dag.
9 dpo begynte jeg og spotte litt og gjorde det i 3 dager. Ikke nok til at jeg trengte bind eller tampong og kun lyse rosa. Begynte også å få lette murringer(som fortsatt er der)
Jeg testet negativt på morgenurin i dag og har IKM i morgen. Overhodet ingen tegn til TR.
Selv om du får positiv el-test, betyr det ikke nødvendigvis at el faktisk skjer. Kan hende egget prøvde å slippe, men at den ikke slapp. Det vet du bare om du temper (eller sjekker hos gyn). Du får ta en ny gtest i morgen, om tr ikke kommer ❤️

Med CB Advanced har jeg aldri testet positivt før etter IKM på g-testene. Men igjen så er jo det også individuelt

Hva slags tester har du brukt for å teste graviditet forresten? Hvis det er CB advanced, så har den 50 mlu og blir senere positiv enn vanlige og tidlige

Kanskje jeg har formulert meg teit :p
Eggløsningstesten for 2 uker siden csr positiv, RFSU graviditetstest var negativ i dag. Men ingen tegn til at TR skal komme
Litt lang lutealfase bare? Eller så kan man jo håpe at det dukker opp en positiv test. Tror rfsu er trege til å slå ut :)

Hvis du fikk positiv med cb EL test, så er som regel eggløsning dagen etter. Men kan også være to dager etter også!

Og, selv positiv EL test.. det er bare en indikasjon på at EL kommer. Noen ganger greier ikke kroppen slippe likevel.
Men jeg tipper heller at du er 1-2 dager lengre bak enn du selv tror. :)

Og, du er jo ikke over IKM enda..mens kan fort komme likevel. Eller positiv test. Prøv igjen i morgen :)

Back
Topp