Falsk positiv? (A1 graviditetstest)

håperpånrto

Glad i forumet
Februarhjertene2017
I dag er jeg på maksimalt 15 DPO, og siden jeg har hatt svake menssmerter som kommer og går i mange dager, tok jeg en test i dag som har ligget i esken på badet siden SAen i januar. Kan dette være en falsk positiv? Synes teststreken var så sterk i forhold til hvor kort tid det måtte ha vært siden eggløsning/befruktning. Har lest at flere har fått feil resultat med A1 graviditetstester. :nailbiting:

Vedlegg

• IMAG1412.jpg
    IMAG1412.jpg
    996,9 KB · Visninger: 13.075
Falsk positiv går ikke an å få, men kan få skyggestrek(aldri fått det selv, men ser jo andre som har fått det her inne). Denne var alt for sterk til å være skyggestrek, så ville tatt denne som positiv!

Finnes ikke falsk positiv, men skyggestrek kan man få. Og dette er absolutt IKKE eg skygge!! GRATULERER :-D

Har tatt enda en test (fra RFSU) og den viste også to sterke streker. Tusen takk alle, nå håper vi virkelig at spiren sitter og at sønnen vår får bli storebror :Heartblue

Hva er å være på maksimalt 15 dpo? Den testen der er så positiv at jeg skjønner ikke hvordan du kan tro den er falsk:eek:

Hva er å være på maksimalt 15 dpo? Den testen der er så positiv at jeg skjønner ikke hvordan du kan tro den er falsk:eek:

Mener at jeg ikke kan være mer enn ca. 4 uker på vei, så synes det var en unormalt sterk teststrek. :eek: Når man har prøvd så lenge blir man veldig skeptisk, i hvert fall blir jeg det, så tenker alltid at det kan være noe som er helt feil. :)

Kan ikke få tydeligere på strektester. DEFINITIVT gravid. De som får feil resultat, får som oftest falsk negativ. Falsk positiv finnes ikke, da den MÅ ha hcg for å reagere. (Skygger er mulig, men de er veldig svake..).

Gratulerer :)

Jeg ble uplanlagt gravid tidligere i år, og hadde knallsterk positiv test to dager etter forventet mens. Så gratulerer :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp