Falsk negativ rfsu?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Noen som vet om det er lett å få en falsk negativ på rfsu tester (de man kjøper på butikken)?
Om man feks glemmer seg og nylig har vært på do når man tester?

Er ett par dager over uteblitt mens og kjenner meg helt elendig, så sliter litt med å tro på den negative testen :P

Noen som vet om det er lett å få en falsk negativ på rfsu tester (de man kjøper på butikken)?
Om man feks glemmer seg og nylig har vært på do når man tester?

Er ett par dager over uteblitt mens og kjenner meg helt elendig, så sliter litt med å tro på den negative testen :p
Såvidt jeg vet så er problemet med de helst at man får skyggestreker av ingenting. Har ikke mulighet til å dra på apoteket og holde deg i rundt 4 timer for å sjekke igjen da?

Såvidt jeg vet så er problemet med de helst at man får skyggestreker av ingenting. Har ikke mulighet til å dra på apoteket og holde deg i rundt 4 timer for å sjekke igjen da?
Ikke i dag desverre, er litt stuck her.
Det er jo egentlig ikke krise, blir jo ikke mindre gravid av å vente noen dager (om jeg skulle vært det, enten kommer mens eller ikke).

Er mer at jeg begynner å lure om hvor farlig det egentlig er å ikke følge den retningslinja på pakken.

Ikke i dag desverre, er litt stuck her.
Det er jo egentlig ikke krise, blir jo ikke mindre gravid av å vente noen dager (om jeg skulle vært det, enten kommer mens eller ikke).

Er mer at jeg begynner å lure om hvor farlig det egentlig er å ikke følge den retningslinja på pakken.
Vel om det er tidlig og det ikke er konsentrert urin kan det gjerne være falsk negativ. Man vet aldri.
Men erfaringen er masse skyggestreker med RFSU så ville ikke stolt på de i det hele tatt egentlig. :)

Jeg er gravid og har veldig svake rfsu-tester. Måtte vente leeeeenge før streken kom. Digital ble positiv :) så det kan være. Min opplevelse er at rfsu og eBay trenger mye hCG i urinen for å slå ut

Jeg er gravid og har veldig svake rfsu-tester. Måtte vente leeeeenge før streken kom. Digital ble positiv :) så det kan være. Min opplevelse er at rfsu og eBay trenger mye hCG i urinen for å slå ut

Tror rfsu strimmel (den pakken med 8 i) er veldig lite sensitive, mens den test tidlig kan gi en svak strek ganske tidlig. Er værtfall min erfaring da.

Back
Topp