Falsk negativ etter IKM/forventet mens?

L

Lilje1001

Guest
Jeg tok en (clearblue) graviditetstest i dag, og fikk en tydelig negativ-strek. Jeg har ganske regelmessige sykluser, og skulle fått mensen i går, men det hender allikevel at jeg er en eller (maks) to dager forsinka.
Er det noen mulighet for at denne testen er en falsk negativ? Stresser meg ihjel, ønsker ikke graviditet nå.

På forhånd takk for svar!

Ville ventet noen dager til med å teste på nytt. Ganske tidlig enda. :)

Det er fordi at du stresser å er redd for å være gravid at tr er forsinket mest sannsynlig :)

Takk for svar! Har vært veldig stressa i det siste, så kanskje det er forklaringen :)

Jeg tok en (clearblue) graviditetstest i dag, og fikk en tydelig negativ-strek. Jeg har ganske regelmessige sykluser, og skulle fått mensen i går, men det hender allikevel at jeg er en eller (maks) to dager forsinka.
Er det noen mulighet for at denne testen er en falsk negativ? Stresser meg ihjel, ønsker ikke graviditet nå.

På forhånd takk for svar!
Jeg fikk negative tester, frem til 3 dager over ikm. Var CB!

Har du testet noe mer?

Det kan godt hende den er falsk negativ ja. Jeg har ikke fått positiv test før 7-10 dager etter IKM! Slik har det vært med alle 4
Lykke til ;)

du har nok bare stresset på deg en utsettelse :) Håper den var negativ nå for din skyld :D

ta en test om noen dager. noen får ikke positiv test før opptil en uke etter ikm. lykke til :)

Back
Topp