Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mini´n
Det er stor forskjell på å operere bort mandler og falske mandler,bare sånn at det er sagt [;)]
Sønnen vår fikk fjernet de falske da han var 4 år,og det var bare litt ubehagelig for han de to første dagene.
Skal holde seg litt i ro,men trenger ikke være hjemme fra skole/barnehage lenge.
Sønnen vår ble operert på en torsdag,og var i barnehagen igjen på mandag [:)]
Hvis det hadde vært fjerning av vanlige mandler,så hadde han måtte holdt seg helt i ro i minimun en-to uker pga blødningsfaren som er etter fjerningen.
Nå fikk sønnen vår fjernet polyppene pga væske i mellom øret,så han hadde ikke vært noe syk iforkant. Så om det hjelper på det kan jeg desverre ikke si noe om,men han fikk uten tvil en helt annen søvn etter fjerningen.
Har aldri angret på at vi valgte å operere,og ønsker dere lykke til!!
ORIGINAL: Tullann
Betryggende! Er så redd den narkosen jeg. Men det går vel bra. Bare jenta blir bedre nå, så blir dette helt flott[:D]
ORIGINAL: Lille Bea
Liam fjernet polypper, mandler og la inn dren nå i juni. Narkosen gikk veldig greit, måtte legges i narkose to ganger pga blødninger, men taklet det helt fint. Blitt en ny gutt etterpå, ikke mere snørrete nese, den rant konstant før, ikke snorking, mye bedre språk allerede. Operasjonen var veldig skummel for oss foreldre, og ble litt ekstra da han fikk omgangssyken natten etter[:o] Men glad det er gjort når jeg ser hvor mye bedre han har det. Var hjemme fra barnehagen en drøy uke, tror det er litt mindre ved bare fjerning av polypper. Lykke til[:)]
ORIGINAL: Tullann
ORIGINAL: Lille Bea
Liam fjernet polypper, mandler og la inn dren nå i juni. Narkosen gikk veldig greit, måtte legges i narkose to ganger pga blødninger, men taklet det helt fint. Blitt en ny gutt etterpå, ikke mere snørrete nese, den rant konstant før, ikke snorking, mye bedre språk allerede. Operasjonen var veldig skummel for oss foreldre, og ble litt ekstra da han fikk omgangssyken natten etter[:o] Men glad det er gjort når jeg ser hvor mye bedre han har det. Var hjemme fra barnehagen en drøy uke, tror det er litt mindre ved bare fjerning av polypper. Lykke til[:)]
Sliter litt med språket vi også, håper det blir bedre nå. Og ikke minst snorking og grusom ånde!!![:'(]