Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
andrea fjerna en falsk mandel som satt mellom nese og svelg. Hun sluttet å snorke, var aldri sjuk lenger osv. Hun har kansje hatt feber 3 ganger siden hu fjerna den for snart to år siden.. Før hadde hun feber ca annenhver uketobarnsmor 2012 skrev:
Har gjort det selv da jeg var barn, og mine to gutter har fjernet polypper. Det er mindre snørr, feber og søvnen er betraktelig bedre! Det er jo noe som ikke skal være der, så det er bare å få det fjernet... Tror du vil merke stor foskjell på barnet ditt :)Zznoorkfrøken skrev:
Guttungen min fikk fjernet polypper nå i høst. Han sluttet å snorke allerede første natta. Han sikler ikke lenger og snørrer kun når han er forkjølet.sommerglad skrev:
Tidligere lå han med hodet knekt bakover når han sov for å få frie luftveier. Nå ligger han normalt.
Han har vært forkjølet etter operasjonen, men det er ikke langvarig lenger. Han er også frisk i lengre perioder. Tidligere var han frisk fra 2 - 14 dager før han ble syk igjen.
Det er ikke noe å grue seg til. Mest sannsynlig vil du merke bedring.