Falsk krupp

*Xc1t3*

Glad i forumet
guttungen er på sykehuset nå[&o]  og vi tror han har det[&o] har hvertfall en utrolig ekkel hoste, og de ba oss komme ned med han (ringte så de fikk høre på hostingen først)
Nå har dem ventet i 1time, men fortsatt ikke komt inn[:@][:'(]

*måtte bare sutre litt*

huff.. flask krupp er noe herk. Høres jo helt grufullt ut. Stor klem til mamma og prinsen hennes! Håper dere snart kommer inn!

Takk[:)] 

ja aldri hørt så fryktelig hoste før[:o]  så hørtes det ut som han var komt i stemmeskifte når han snakker[&:]
De kommer heldigvis inn nå snart, de var noen som gikk inn for 10min siden[:)] og de er de eneste på venterommet..

Vet du/dere om de får noen kur for det? eller går det over av seg selv[8|] (føler seg blond)

Han skulle hvertfall ta noe i forstøverapparat[>:] men vet ikke om det er for krupp eller pustingen[8|] 

ORIGINAL: Woolfmother

de gir ventoline eller adrenalin, blanda med saltvann på forstøver. det demper hevelsen og åpner luftveiene igjen. funker veldig fint det altså. åpne vinduet på rommet hans også, og hev hode enden på senga hans. det forebygger.
[:)]

Hmm[>:] Kunne vi jo ha gitt han her, han har allergi så har ventolin liggende, men bedre at han blir skikkelig sjekket da[:)]
Sengen bygde jeg opp isted, hehe, stakkars gullet, 4år og må ligge i sprinkelseng i natt[:D] kun den jeg kan bygge opp som han faktisk ligger i ro i[&:] og vinduene er sett på fullt gap så jeg lufter til han kommer, Tusen takk for svar[:)] Betrygger mammahjertet[:)] liker ikke og sitte hjemme og lure[&o]

Back
Topp