falsk krupp

tipp

Forumet er livet
Hvor lenge varer det? Gutten vår har hatt det siden søndag.lurer på hvor lenge det kan vare....ikkenoe kjekt å høre på han[&o]kan ikke være godt[&o]

regner med det er forskjellig fra unge til unge.. her har det vart opptil 3-4 dager...
God bedring til prinsen din.. er fryktelig vondt å høre når de strever sånn[:(]

Takk for det[:)]

nei, det er ikke noe kjekt å vite at de ikke har det noe godt. Får håpe det er snakk om 3-4 dager her og.da kan det være over imorgen da. han virker bedre idag,så det ser jo lyst ut da[:)]

Håper dette var et engangs tilfelle for han.Pleier de å få det flere ganger om de har hatt det 1 gang?

Variera vel me kor lenge.. Eg hadde d da eg var liten, trur eg låg på sjukehuse i ei veke[:o] Før d måtte mamma "legge" meg i frysen[8D][:D] Var og ute i snøen, men ikkje noke funka. Så eg måtte ligge på sjukehus[:o]

Ja, jeg har vært ute med han,han har fått kaldt å drikke.hodet er hevet,det er kaldt på rommet[:)]hvis du har noen andre gode tips å komme med,så er jeg åpen for det[:)]

Min kusine har 2 jenter,og hun eldste har hatt det mangen ganger visst.hun yngste har hatt det 2 ganger.Men mine jenter har ikke hatt det før.[:)]

ORIGINAL: *Mamma010108*

Variera vel me kor lenge.. Eg hadde d da eg var liten, trur eg låg på sjukehuse i ei veke[:o] Før d måtte mamma "legge" meg i frysen[8D][:D] Var og ute i snøen, men ikkje noke funka. Så eg måtte ligge på sjukehus[:o]

Min mann måtte og legges inn pga det.men jeg har hørt at falsk krupp kan gå over til krupp.at det er da det kan bli farlig

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: *Mamma010108*

Min mann måtte og legges inn pga det.men jeg har hørt at falsk krupp kan gå over til krupp.at det er da det kan bli farlig

Det kan nok stemme ja. 
God bedring til gutten din, får håpe han blir fort frisk[:)] Ikkje kjekt med sjuke unga[&o]

ORIGINAL: tipp

Hvor lenge varer det? Gutten vår har hatt det siden søndag.lurer på hvor lenge det kan vare....ikkenoe kjekt å høre på han[&o]kan ikke være godt[&o]

har en på 11 å han har det vær gang det er varmt i lufta eller viss han blir skikkelig forkjøla , har hatt det siden han var nesten 1 år gammel

Min var hjemme fra barnehagen hele uka! Han fikk det på en lørdag!

Hvis barnet får det igjen og igjen kan man få en medisin fra legen som roer luftveiene.
Nesespray kan også hjelpe akutt fordi det roer slimhinnenen.

Jenta mi har hatt det flere ganger, men aldri trengt sykehusbehandling heldigvis.
Håper det gikk fint med dere i natt [:)]

Back
Topp