falsk krupp

nette23

Forelsket i forumet
noen her inne som har barn med falsk krupp? gutten min har vært plaget med dette siden han var 5 mnd.. det er no begynt å bli mindre anfall men når han får så er de skikkelig store, nesten på randen til å bli blå.. han ligger på sofaen no han voknet i dag morres med hosten.. dette er 3 gangen har får det på dagtid og full i feber...

noen andre her inne som har så store barn som fortsatt sliten med falsk krupp??[8|]

heisann!

Eldstejenta min slet mye med falsk krupp og hun fikk Efedring hver gang hun fikk den typiske hosten og hesheten. Men etter at vi begynte med homeopatmedisiner forsvant det meste og når hun en sjelden gang fikk tilbakefall at hoste/heshet ga jeg bare en liten dose naturmedisin og så bedring med en gang.

Så jeg anbefaler deg å ta kontakt med en dyktig homeopat, som er medlem at av homeopaters landsforbund (NHL) .. http://www.nhl.no/

God bedring til barnet ditt!

Mi fikk falsk krupp sent i går kveld. Dro innom legevakta og fikk henne sjekket. Fikk med oss Betapred og hun roet seg godt ned. Har sovet godt i natt. Har ikke sjekket feberen, men jeg regner med det blir en hjemme dag i morgen.

mi på 3 1/2 er veldig plaget. og i stede for å bli lettere har anfallene blitt verre i takt med at astmaen har forverret seg.
så her går det stort sett i adrenalin sprøyter ved anfall.
noen ganger hjelper det med adrenalin på forstøver og betapred

ja vi har også flere anfall av det...kommer så fort han blir litt forkjølet.....[&:] hjelper med efedrin og luft...skikkelig ekkelt når det står på, men får heldigvis ikke panikk lenger.....

efedrin hjelper ikke i det hele tatt her..har vært plaget med dette siden han var 5 mnd.og efedrin har aldri hatt noe effekt.. får bare håpe at tiden hjelper..litt bedre no siden det er kaldt ute men var ikke noe kjekt i sommer når det var så  varmt..da var det bare betapred og tid som hjalp....

Min gutt hade det noen ganger, men har ikkje hatt noe etter han tok mandler og pollypper for 6 mnd siden.
Vi brute ikkje annet enn frisk luft, og det ga seg for...

Jeg opplevde det for første gang i går natt, men det var med minstejenta på 4 mnd da... [8|] Så jeg har ingen fornuftige ting å si egentlig, bare synes det er litt interessant å se hvordan det er med deres som er eldre. 3-åringen har aldri hatt det. Vi fikk ingen medisin, da. Gikk over med frisk luft selv om det tok litt tid.

Back
Topp